mammaentil maren og jesper Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Gutten min på 3 uker har bæsjet hele tiden , men nå er det 2 dager siden sist, hvor lenge kan de gå uten å gjøre nr 2?
Stolt mamma for første gang Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 min kan gå i 6 dager...det er rekorden. Han bæsjet også hver dag frem til han var 3- 4 uker. Nå går det stort sett ganske mange dager i mellom, vanligvis 4-5
Stolt mamma for første gang Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 ps. hs sier de kan gå i 10 dager uten nr 2 så lenge de kun drikker mm. Men får de annet enn mm så bør de ha hver dag...
Mamman til M&E Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Hehe, 10 dager er ingenting. Her er rekorden 3 uker og det er faktisk helt greit så lenge babyen ikke ser ut til å plages med det. Hadde litt angst i starten men nå tar jeg det helt med ro. Dette gjelder selvsagt bare når en fullammer.
mammaentil maren og jesper Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 takk for svar, er vant med hver dag med førstemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå