Gå til innhold

Jippi...Hørte hjertelyden i dag...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til jordmor i dag og alt var i skjønneste orden!!

Puhh,kan puste ut...

Fikk høre hjertelyden og alt(140-150)..

Fikk endelig en ordentlig bekreftelse på at det virkelig vokser og gror noe inni deg...En herlig følelse...!

Skal bare nyte det hele nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig da:) Legen min sa at guttebabyer har hjertelyd på 140 og oppover mens jenter har fra 150 og oppover:)

Skrevet

Gratulerer!!! Vet hvor fantastisk det er. Man våger liksom ikke å tro at det bor noen inni der før man har hørt lyden.. ;)

Skrevet

oh så gøy. Jeg var selv hos legen mandag og hørte hjertelyden. Det er veldig spesielt og stort å få høre det. Jeg fikk ikke målt lyden. Det får jeg kanskje hos jordmor neste gang. Var jo hos fastlegen min og er bare 13+2 idag.

Gleder meg til den spennende tid som kommer..

Skrevet

Ja det er deilig å høre hjertelyd!

når det gjelder antall slag så er det visst forskjellig informasjon om hva som betyr hva: Noen sier at lav hjertelyd (140 og deromkring) er jente, og andre at det er gutt.

Har en venninne som har to gutter, der hjertelyden har vært høy på den ene og lav på den andre..

Men det blir jo spennende å se om det har noe for seg - lille sprell i magen hadde fosterlyd på 140. Men så var det det om lavt betyr gutt eller jente da.. sukk

Skrevet

det er en utrolig vakker lyd,

alt blir så mye nærmere og virkeligere,

kanskje spesielt for pappan som før han hører lyden ikke kjenner eller vet noe om det livet som er inne i våre mager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...