Gå til innhold

Ny her inne. Hva mde ne presentasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er da 41 år, har ei lita snuppe på 4 uker, gutt på 5 år, jente på snart 20 år og et deilig lite barnebarn på snart 2 år! I tillegg har jeg en stedatter på drøye 20 år.

Driver gårdsbruk i tillegg til jobb i kommunal forvaltning.

Hvem er dere da? Noen fra foreldre i moden alder på BIM her?

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei TTT

 

Gratulerer med jenta:)

 

Jeg- mamma til 3 barn i alderen 10, 7 og 1,5 år. (Jente, gutt, gutt)

 

Hjemmeværende for tiden og trives med det. Bor i Stavanger regionen

 

Er 33 år og gift med sportsidioten på 35.

 

Kjekt at du kommer her på modne:)

Skrevet

Velkommen hit! Det er vel mange som har begynt karrieren her inne etter først å ha vært aktive på Gravid i moden alder. Selv er jeg bittelitt aktiv på Gravid i moden alder, får nummer tre i desember.

 

Jeg dytter litt på en gammel tråd med presentasjoner, jeg. Da får du se en del av de andre som er aktive her.

Skrevet

Velkommen til deg!

Og gratulerer med jenta :)

Skrevet

Gratulerer og velkommen, skriv deg opp på den "store" presentasjonslista, så teller vi deg også;-))

Skrevet

Gratulerer med piken!

 

Og selvfølgelig - velkommen hit (til både deg og meg) :)

Skrevet

Velkommen hit og gratulerer så mye med en ny liten babyjente :o)

Skrevet

Velkommen hit og gratulerer med lita snuppe!

 

:o)

Skrevet

Gratulerer med vesle snuppa, og velkommen hit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...