Gå til innhold

det stikker og er vondt i underlivet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette? Jeg er bare 30+0 i dag, men fy sren så vondt det gjør! Er dette vanlig? Andre som har opplevd dette eller vet hvorfor dette skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje baby begynner å trykke hodet ned i bekkenet?

Jeg fikk i allefall stikkinger og press nedover siste ukene, men det var kanskje litt senere i svangerskapet

Skrevet

vet ikke på hvilken måte du har vondt, men jeg opplever av og til veldig stikking , nesten som om noen stikker nål oppi der.. hehe.. er ikke helt sikker på hva det kommer av, men ikke noe farlig. har med at det vokser eller modnes.

Skrevet

urinveisinfeksjon?? kanskje? jeg har hatt tre på rappen nå, å det gjorde veldi vondt da. Om det er det vil du nok merke at du må mye på do, ofte uten at det kommer noe særlig..

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Kjennes ut som noen stikker en strikkepinne opp i kjeden på meg - AU! Skikkelig ubehagelig ihvertfall...

Lurer på om det er noen bånd til livmoren som vokser, eller er det dette som kalles nedpress? Noen som vet?

Jeg er 35+4

Skrevet

Jeg har hatt det slik i begge mine svangerskap, spesielt når jeg stresser og holder på for mye. Det er noen slags kynnere.. Ikke farlig, bare ta det litt rolig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...