doffine Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Naa er min ferie over... sitter aa venter paa bussen som skal ta oss til flyplassen. Vi fikk hvertfall en siste dag med sol:-)) Ble 4 dager paa stranda av 8... I natt var det saa elendig vaer ute at jeg trodde vi var hjemme. Regna helt for j...... og tordna.. Men vi var overlykklige da vi stod opp og solen var framme:-) Ekke myye aa finne paa `naar det regner her assa, en tar lissom ikke turen til palma for shopping naar en har ferdig pakket kofferten i et felles rom for de som faar fly paa kvelden. Og at en maa vaere her innen en viss tid..... MEN det er jo paradis her nede uansett vaer...:-)))) Koselige restaurenter og butikker:-)) Og vi ble gjenkjent av far og sonn som selger meloner og ananas paa stranda.. hahahahahaha:-))) da har vi vaert her nede litt...LOL. Ogsaa har vi en favoritt grill restaurant her. Og er ogsaa gjenkjent der:-) MEN hva er det med tyske damer generelt ang barbering??? Forrige dagen var det ei svensk dame jeg fikk virkelig hakeslep over... hu hadde alt for liten bikinibukse og ubarbert her og der.... kunne ikke unngaa aa se rett inn i hona.... UBARBERT... den stakk saa og si ut paa hver side av buksa.. Og under arma tor jeg ikke nevne... BUSHBUSHBUSH.... svarte haar i tillegg... Men har tilgode aa se en tysk dame som har barbert seg under arma her... gleder meg til aa se det:-)) hahaha..... Saa her nede er det livat ska jeg si:-))))
CB-BabyBoy Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Ser du nå skriver jeg til deg... Fornøyd nå frøken fryd? Hehe hva slags sted er du har dratt til a Kanskje disse damene fryser? Må ha litt eksta på kroppen liksom hehe. Jaja som du fikk med deg så er jeg sykemeldt igjen. Så vi får bare prekes når du kommer hjem igjen. God tur på flyet, det er vel nok av "in flight entertainment"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå