Gå til innhold

GRRRRR..... er det samme hvert år

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan IKKE legge på bokbind,får det bare ikke til,klikker snart!!!! Skulle jo tro at det ble bedre med årene,men snuppa begynner i 6 klasse og jeg skjønner fremdeles ikke hvordan jeg skal gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he, gruer meg til det blir min tur. Jeg husker med gru den dagen jeg fikk ansvar for å selv sette bind på mine bøker da jeg gikk på skolen...tviler på at jeg har blitt noe flinkere med årene :/

Skrevet

Det er jo så enkelt =)

Husker jeg frivillig la på både mine og broren min sine...

Skrevet

Spetakkel ta deg en tur hit da vel,har både kake og godis hvis det frister...hehe,

Og jeg som kjøpe det nye som har kommer i år,sånn stoff som du bare trer over boka,super greit,men missa litt på str,og anntall,har 4 bøker igjen å legge på.))

Skrevet

1 Legg bokpairet flatt på bordet

2 Legg boken oppslått oppå papiret. Hold i innholdet og forsiden og baksiden vise hvor stor bit du trenger. Klipp av.

3 Klapp igjen boka og brett papiret inn på hver langside mens boka er igjen.

4 Klipp hakk der hvor ryggen på boka er. To hakk oppe og to hakk nede, et på hverside av ryggen.

5 Brett inn papiret på kortsidene på boka mens boka fremdeles er lukket.

6 Du ser nå hvor alle bretter skal være og kan teipe etter at du forsiktig har åpnet boka igjen. Hold på bretten mens du gjør det.

7 Klipp av det overflødige papiret som nå stikker fra oppe og nede ved ryggen av boka.

Og vips et stykk bok perfekt "innpakket" :o)

Skrevet

Jeg klarer det heller ikke, og dattera mi skal opp i 6. klasse. Seks bøker venter på bokbind til mannen min kommer hjem. Han gjør det hvert år:-)

Skrevet

Hehe... Og så det som er så enkelt... Det gjorde jeg vel selv fra tidlig i barneskolen, tror jeg. Og jeg brukte gråpapir, for det holdt mye bedre enn de "flotte" bokbindrullene.

Er det noen av dere som bor i nærheten av meg, så er dere velkomne hit med bokstabler og papir, så skal jeg ordne det, jeg.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...