hollering Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 jeg kan IKKE legge på bokbind,får det bare ikke til,klikker snart!!!! Skulle jo tro at det ble bedre med årene,men snuppa begynner i 6 klasse og jeg skjønner fremdeles ikke hvordan jeg skal gjøre det.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 he he, gruer meg til det blir min tur. Jeg husker med gru den dagen jeg fikk ansvar for å selv sette bind på mine bøker da jeg gikk på skolen...tviler på at jeg har blitt noe flinkere med årene :/
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Det er jo så enkelt =) Husker jeg frivillig la på både mine og broren min sine...
hollering Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 Spetakkel ta deg en tur hit da vel,har både kake og godis hvis det frister...hehe, Og jeg som kjøpe det nye som har kommer i år,sånn stoff som du bare trer over boka,super greit,men missa litt på str,og anntall,har 4 bøker igjen å legge på.))
It's all about me Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 1 Legg bokpairet flatt på bordet 2 Legg boken oppslått oppå papiret. Hold i innholdet og forsiden og baksiden vise hvor stor bit du trenger. Klipp av. 3 Klapp igjen boka og brett papiret inn på hver langside mens boka er igjen. 4 Klipp hakk der hvor ryggen på boka er. To hakk oppe og to hakk nede, et på hverside av ryggen. 5 Brett inn papiret på kortsidene på boka mens boka fremdeles er lukket. 6 Du ser nå hvor alle bretter skal være og kan teipe etter at du forsiktig har åpnet boka igjen. Hold på bretten mens du gjør det. 7 Klipp av det overflødige papiret som nå stikker fra oppe og nede ved ryggen av boka. Og vips et stykk bok perfekt "innpakket" )
Chiabatta Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Jeg klarer det heller ikke, og dattera mi skal opp i 6. klasse. Seks bøker venter på bokbind til mannen min kommer hjem. Han gjør det hvert år:-)
Gjest Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Hehe... Og så det som er så enkelt... Det gjorde jeg vel selv fra tidlig i barneskolen, tror jeg. Og jeg brukte gråpapir, for det holdt mye bedre enn de "flotte" bokbindrullene. Er det noen av dere som bor i nærheten av meg, så er dere velkomne hit med bokstabler og papir, så skal jeg ordne det, jeg.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå