lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 eller i nærheten? vi flyttet til Grua i april og jeg kjenner ikke så mange her. har en sønn på snart 5 uker. hadde vært koselig å bli kjent med noen som også har små barn. )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2007 dytter.... men det er vel ingen som bor her sikkert (
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Nei - men jeg kjenner en jente som bor der (men hun har store barn) og så er besteveninnen min derifra ) Og vi har hatt hytte der ! - Kjempe masse barn og barnevennlig der !
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 ja masse barn her, men får meg liksom ikke til å bare gå frem og si hei, vil du bli min venn? hehe! men gleder meg til barselgruppe )
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Bor ikke der oppe men er veldigt ofte i Gran=) Svigerforeldrene bor der=) Synes det er kjempekoselig i Gran. Har du vært på glassverket enda??? Blir nok deilig når du kommer med i en barselgrupp=)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2007 jeg har ikke vært på glassverket enda nei. men får vel ta en tur en gang ) veldig koselig oppe i her ja ) føler meg litt ensom bare, men det blir nok bedre etterhvert.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Om du er på lekeplass eller noe kan du ikke si hei og fortelle at du er ny i "bögda" da ? Hvor gammel er du ?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2007 ja kan jo det. er ikke på lekeplassen på en god stund enda da... jeg er 28 )
Gjest Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Jeg er derfra, men jeg bor ikke der lenger. Så ikke så mye hjelp herfra, desverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå