Temmelig hemmelig Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg hater å steke pannekaker, så på de ni årene vi har vært sammen har det blitt til at han har laget røra og stekt pannekakene. I dag hadde guttungen kjempelyst på pannekaker, så jeg tenkte jeg for engangskyld kunne slå til... Skal si gubben stod å måpne da jeg mikset ihop røra, heiv pannakakene opp i lufta for å snu de, lagdt forskjellige farger, og forskjellige former. Til slutt sa han bare: si mæ, kan du lage pannekaker, å ingenting sir du. Fikk meg en god latter da,men det spørs om jeg klarer å snike meg unna pannekake steking i framtiden.
Nit@™ Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Auda, var da det så lurt ;o) Nå får du jobben som "pannekakesteker" for livstid vettu!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Hehe. Jeg hater også å steke pannekaker, gjør det aldri. De få gangene jeg har prøvd går alt rætt væst.. Synes du har vært flink jeg =)
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 hehehe..så flink du har vært da... =)=) jeg hater og steke pannekaker .. så her lager jeg røra om mannen min steker dem ... hihih =)
Temmelig hemmelig Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 ja, huff... Jeg har vist begått en kjempe tabbe i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå