Gå til innhold

MM har et luksusproblem egentlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at i dag fikk ungene pakke fra besteforeldrene og de har selvsagt kjøpt vinterdresser til alle 3! Kjempeflott altså.

Men vi har 2 ganske så nye reima dresser jeg tenkte og benytte til 2 av dem. Er det dumt av meg og selge de nye dressene som også er reima og heller gå til anskaffelse av en ekstra dress som reflex?

Føler ikke helt det store behovet for og benytte så mange nye dresser når jeg vet de i bhg ikke er helt forsiktig med reima dressene og forøvrig andre ting også.

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytte de nye i større som de kan ha til neste vinter da?

Skrevet

bytt til større størrelser da vel----?

Skrevet

Nå kommer uansett ikke eldste til og vil bruke dress siden han er 11 år og de fleste i klassen hans bruker 2 delt med skibukse siden de også står på snowboard og da er jo hel dress ut! Tenker jeg selger dem på finn.no med litt avslag og heller går for en reflex dress som ekstra!

Skrevet

det finnes to delte dresser og vet du........

Skrevet

Må bare få si hadde det jeg solgt noe som barna mine fikk i gave hadde jeg hatt temmelig dårlig samvittighet. synes det var en mye bedre å bytte de inn i større størrelser. Blir ikke besteforeldrene til barna dine fornærmet hvis du selger dem??

Skrevet

Altså jeg tror faktisk ikke det vet alt de handler til ungene. I fjor fikk alle 3 2 vinterdresser, sko, støvler, scootersko, jakker, ullklær osv...

Noen steder må man jo også legge det som ikke er plass til!

Her er det om og gjøre og ha best mulig utstyr til ungene og jeg rett og slett klør meg i hodet enkelte ganger når de kommer med noe.

Det er ikke for og være utakknemlig, jeg vet de vil det godt, kanskje mest fordi jeg også bruker medisiner som koster oss svimlende 8000 i måneden som man ikke får dekt på blåresept eller over frikorttak 2 for hvite resepter!

Skrevet

Jeg hadde nok byttet de inn i noe annet istedet for å selge de..

Medisiner for 8000kr i mnd!! Oj det var mye..

Får du ikke noe av det dekket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...