Gå til innhold

Avent tutekopp fra 3 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det meningen at den gjennomsiktige saken skal være inni tuten? Mini sliter som søren med å få ut vannet. Det kommer jo vann om man suger hardt nok, har prøvd selv, men han får ikke noe ut selv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er mening. Er for at den skal være dryppfri. Jeg er slett ikke fornøyd med tutekoppen. Jenta vår på 5 mnd. klarer heller ikke å få ut noe!

Skrevet

Å, drittkopp, hehe... Snuppa her på 5 mnd får ikke ut ei dråpe... Men det er fordi den skal være dryppfri :o)

Skrevet

Ja, der hadde vi helt like svar, Mi Tesoro, hihi...

Skrevet

Snppa mi får helle ikke noe ut den koppen. Måtte sette inn en vanlig smokk jeg, og den skjønner hun jo ;-)

Skrevet

Hmm har kjøpt den til gutten også og jo han strever jo ganske mye men merker at får ut noe for da tar han seg en liten pause, jeg hører han svelger og litt vann renner ut av munnen. Nå trenger han jo bare litt ekstra vann siden vi ikke har begynt med fast føde ennå men kan dere anbefale noen andre tutekopper da?

Skrevet

Prinsessa fikk en slik kopp da hun var 2,5måned...men hun drakk av den med en gang. Så her hadde vi ikke noe problemer, bortsett fra at jeg ser det kommer vann ut av luftehullet av og til, slik at det blir litt søl selv om det er en sølefrikopp.

Skrevet

Vi kjøpte på dagligvareforretning, kiwi hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

Må bare få tipse om Born Free koppen....

Skrevet

Avent er seriøst den dårligste koppen jeg har kjøpt til jenta mi! Dryppfri my ass.... Kommer jo masse vann ut av det luftehullet når hun drikker, får det i nesen og da glemmer hun å svelge det hun har i munnen å så kommer det ut også. Ble bare rot det... Vi har kjøpt kopper på cubus som vi er veldig fornøyde med, og så har vi kjøpt kjøpt 8 stk for 70 kroner på en leketøysbutikk som vi er veldig fornøyde med faktisk. Aner ikke hva de heter, men de funker som bare det. Uansett, det er mange gode kopper på markedet, men avent er ikke en av de:)

Skrevet

Det tok tid får min også fikk det til, men nå når jeg har brukt den litt syns jeg det kommer lettere utav den. Det kommer så mye utav den at han nesten setter det i halsen, hehe. Han er jo da 6,5 mnd.......lurer på hvor mye som kommer utav de koppene til 6mnd....

Skrevet

Det er bare å ta ut den saken, men da er selvfølgelig ikke koppen dryppfri lenger. Bruker den stort sett uten, synes det fungerer veldig bra. Mindre å holde styr på også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...