Gå til innhold

Hvor mye har dere i faste ugifter hver mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Også da hvor mye som går til mat. Prøver og finner ut hvor godt vi kommer ut av det når vi flytter inn i huset vi har kjøpt, blir en del mer lån og betale. Men hvis jeg bli flinkere økonomisk blir det ingen problem, må bare planlegge litt.

Handler dere en gang i uka? eller litt hver dag?

Må få meg en fryseboks så jeg kan handle en gang i uka, kanskje jeg klarer å bruke mindre penger på mat.

Har dere et supert dupert sparetips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 35 000 til sammen. Handler 1 gang, og supplerer litt 1 gang(melk, frukt ol). Bruk mye bønner og linser. Hvs du kjøper tørre er det ekstremt billig mat. Kjøp kjøtt i Sverige. Og fryser MÅ man ha. Hvis ikke kan du jo ikke handle stort (middag) hele uka, eller kjøpe når det er billig

Skrevet

8000 til husleie, 400 til mobil, 2250 til barnehage, 400 til internett

handler nesten hver dag, prøver å skjerpe meg :(

Skrevet

Mellom 25-30000 gjennomsnittlig gjennom året tipper jeg, hvis maten er inkludert... Bruker vel mellom 5 og 10000 et sted på mat i mnd. (mat= bleier og sånt og selvsagt)

Skrevet

Vi har faste utgifter på ca 25.000 kr i mnd uten mat. Bruker rundt 6000-8000 kr i mnd på mat i tillegg, så ligger på omtrent 31.000-33.000 kr i mnd på regninger og mat. Dette er uten klær, sko etc.

Skrevet

Aner ikke, men vil gi deg et tips: ja, fryser er noe du kan spare en del penger på! Kjøper på tilbud, og jeg vet jeg sparer MYE på det. Ferdigpizza når big one er på tilbud til 19,90 f.eks, ellers koster den jo over 30. Kjøttdeig, pølser, ost på tilbud, river opp og fryser ned til pizza og gratenger.

Skrevet

ca 20 000 i faste utgifter. I tillegg kommer mat, bleier osv

Skrevet

Husk på å regne med forsikringer, tv-lisens,telefon,internett,vedlikehold på bil,etc i månedsregningene.

Skrevet

Skal vi se:

Hus- og studielån pr. mnd ca 4000

Bil, diesel og vedlikehold 2000

Forsikring ca 1200

Telefon/mobil/bredbånd ca 1000

Tv-lisens ca 170

Mat/husholdning 6000

Div, gaver, etc, snitt pr mnd 1000

Tilsammen 15170, eller kanskje vi skal runde opp til rundt 16 000 pr mnd. Det vil si rundt 190 - 200 000 i året. Sikkert nok...

Skrevet

Faste utgifter (regninger): mellom 25000-30000. Resten går til mat, klær osv og vi har tilsammen ca 38000kr utbetalt per måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...