LINDA*** Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Det har jeg. Hissig som jeg vanligvis er i trafikken (fysjfysj), stoppet jeg og slapp fram mange biler i by'n i dag. Hehe... Vanligvis pleier jeg å overse de som kommer fra stikkveiene (ja jeg veit, teit! av meg). Men som sagt - i dag slapp jeg de frem. Hurra! For dem;)
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg passet ungene til søstra mi i kveld mens hun dro og så på bil. Snille meg. Tre viltre unger som er under skolealder + min egen baby er hardt arbeid
børdi Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 nei har ikke gjort noen god gjerning, og kommer ikke til å gjøre det heller
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Jeg har pakket ned masse fint tøy til mine smale venninner og frelessarmeen. Passer jo ikke noe av alt det fine jeg hadde før jeg fikk barn.. Så istedet for å vente til jeg blir mindre er det bedre at noe får nytte av det. *klapp på skuldra*
adelia*termin 18/10* Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg har vært ute med ungene i hele dag... De har kost seg skikkelig
tvkrus Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 klippe plen til nabon teller det? er ikke helt ferdig da jentene har lagt seg så hvis det ikke regner imarra så blir jeg ferdig da
Libido- Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Da gjør du noe godt for andre uten å tjene på det selv?
tvkrus Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 det ser jo litt pener ut da , orker ikke å se på at det blir halv meter høyt gress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå