Gå til innhold

Å nei, er dette bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inne på "bekken-forumet" er det så lite aktivitet, så jeg legger innlegget her;-)

Jobber i bhg, og er mye i aktivitet hele dagen. Mye bøying og løfting...

Det verker skikkelig nedi korsryggen når jeg bøyer meg forsiktig framover, stråler liksom nedi hele området der.

Bare jeg skal tørke en liten en på do hogger det til.

På kvelden verker det i halebenet, og litt lenger framme... Midt oppi om dere skjønner...

Er 16+6 i dag, og har tidligere kjent litt i halebenet, men ikke så ille som nå.

Bør jeg få sjekket det hos legen tror dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det på samme måte selv. Vondt i halebeinet helt nede liksom og det stråler litt ut i beina. Skikkelig vondt etter jeg har vasket og bøyd og tøyd!!! Håper det ikke blir skikkelig bekkenløsning ut av det :-(

Skrevet

du må ta det med ro.

det begynte sånn stille med meg også,men blir bare verre og verre.

snakk med legen din og få en sykemeldig...

karnsje du slipper å få mer vondt!!

lykke til :)

Skrevet

Hei! Da er vi to. Jobber på småbarn. Hadde samme symptoner som deg. Ble sykemeldt fullt og er etter noen dager mye bedre. Ta det med ro, så du ikke øderlegger ryggen.

Skrevet

Hmm, ja jeg får se hva jeg finner ut av.

Mulig jeg bestiller meg en time til legen, så får jeg kanskje rekvisisjon til fysio. Liker slettes ikke tanken på å bli sykmeldt så tidlig, men på en annen side er det bare en jobb, og jeg vil ha en fin graviditet...

Takk for svar:-)

Gjest Lenchen
Skrevet

Jeg har det som deg, og jobber også i barnehage. Jeg har vært hos legen og fått henvisning til fysioterapeut. Skal dit på fredag, så er veldig spent. Jeg jobber fortsatt 100%, men kjenner at noen dager er nesten litt uutholdelige. Når jeg kommer hjem klarer jeg ikke å stå på kjøkkenet å lage mat, må sitte. Og senere på kvelden gjør det også vondt å sitte, så jeg må ligge på sofaen. Etter en natts søvn er jeg mye bedre igjen, men så gjentar dagen seg igjen, osv... Jeg er 15+5

Skrevet

Det høres ut som bekkenløsning ja. Beklager å måtte si det. Akkurat samme symptomene som hos meg. Går til fysio. Legen undersøkte meg før han henviste til fysioen. Både han og hun så det når de undersøkte. Er 100 % sykemeldt. Ingen som takker deg om du absolutt skal fortsette å jobbe. Når du får dette stopper det seg liksom selv... Hadde nok villet tatt meg en tur til legen ja. Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...