Gå til innhold

Når søke permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 20 uker på vei? Når må jeg bestemme meg for når jeg vil ut i permisjon. Tenker å starte litt tidligere enn de 3 ukene. ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tror jeg du finner svar på inne på www.nav.no - jeg har egentlig ikke peiling:-) Men jeg har aldri hørt om noen som har startet permisjonen sin _før_ de tre ukene før termin. Jeg tenkte jeg skulle snakke med arbeidsgiveren min etterhvert nå - er nesten like langt som deg. Tror vi har litt tid på oss - håper det hvertfall:-)

Skrevet

hvorfor vil du starte før de 3 ukene... hvis du ikke klarer å jobbe fram til da så blir du sykemeldt.. ikke vits i å ta fra permisjonen, da blir det jo færre uker etter at barnet er født..

Skrevet

Er frisk og rask så får sikkert ikke sykemelding. En kan gå ut inntil 12 uker før termin. Jeg har en del ferie til gode og ønsker å ha noen ekstra uker til å forberede da jeg har en travel hverdag til vanlig.

Skrevet

da foreslår jeg at du bruker ferien du har tilgode før de tre ukene med permisjon, for bruker du 12 uker før fødselen så har du 9 uker mindre etter fødselen, og de ukene tror jeg du vil savne hvis du har "brukt de opp". Uansett så må du søke permisjon fra jobben 3mnd før du begynner permisjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...