Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 .....to av de gir likevel litt utslag. Strekene i en graviditetstest (hvertfall CB sine) består jo på en måte av flere stiplete linjer. Da jeg tok den ene testen midt på dagen for 2-3 dager siden fikk jeg kun en vannrett stiplet strek, og ingen loddrett strek. Altså en negativ test. Men det kom en liten prikk helt oppi toppen der hvor den loddrette streken skulle ha vært. Tok en ny morgenen etter, og den var nesten lik. Denne gangen var det 2 prikker der hvor den loddrette streken skal være. Reiste rett ut og kjøpte nye tester. Kjøpte 1 digital + en 2 pkn vanlig stav. Alle CB. Tok først den digitale. Resultatet ble "ikke gravid" =( Slo meg ikke til ro med dette, og tok derfor en til. Denne gangen en vanlig stav. Denne var veldig negativ. Ikke antydning til hverken prikker eller strek... Forstår ingenting =((( Jeg sluttet på p-pillen i juli 05, og begynte å måle temperaturen hver dag. Jeg har siden den gang hatt VELDIG ujevne sykler. Alt fra 29 til 60! dager. Men den siste tiden har jeg begynt å komme i hakk igjen med sykler rundt 30-32 dager. I dag er jeg på dag 50!! Temperaturen er høy, men ingen "unormal" stigning. Ut i fra babycompen alene ville jeg ikke trodd at jeg var gravid. Den tror ikke heller det. Den står bare og blinker på at EL og samleie klaffet tidsmessig, men får aldri noe "mistanke om graviditetsblink". El var 30. juli. Har prøvd i 2 år, så jeg "vet" med meg selv at jeg er umulig så heldig at jeg er gravid, men jeg klarer likevel ikke helt å slå meg til ro med at jeg ikke er gravid heller i og meg at 2 av testene var som de var, og mens lar vente på seg! Føler meg alldeles forvirret!! Noen som har noen kloke ord? Hvordan ser feks skyggestreken som alle prater om ut? ) (Har forresten ingen tegn. Bare to-tre innbilte, men det er helt normalt! )
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg har også hatt en sånn test der jeg fikk noen prikker helt øverst der gravidstreken skulle komme, men jeg var ikke gravid da. Kanskje bare en slags feil ved testen dessverre.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Gratulerer med spire!! =) Om jeg forstår nicket ditt rett?! Irriterende om du har rett, men takker for svar. Noen andre som har synspunkter på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå