Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 gjett om jeg gleder meg. har pakka nesten alt å er som en liten unge. aldri vært der før og maser på sambo om alt amerikanske ting jeg lurer på... hehe. skal besøke søsteren til sambo,hun bor der. hun gleder seg til jeg og magen og sambo kommer på besøk. er i uke 21+6 og håper flyturen og resten av turen blir bra måtte bare dele dette me noen. går snart i spinn av spenninng
M*A*S*H* Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Ha en kjempefin tur din heldiggris:-) Husk støttestrømper til flyturen, drikk masse vann og bestill deg sete i midtgangen så du kan rusle rundt så ofte du vil. Og KOS deg. *misunnelig* Hehe.
Niem og Patrick Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Ååååå, eg og vil Va på rundtur i statene for 2 år siden. Lurer på å ta baby me meg neste sommer på besøk til slekta
Gjest Lenchen Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Åh, heldiggris... Og husk, i USA er det såååå mye nydelig baby-tøy. Var å hamstret der i forrige måned
Gjest Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Og gravide-tøy! Og kjempesvak dollar!! Kos deg :-)
Kahbean Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Hvilken stat ska du te? Vi ska dit i sept!
lotta72 har fått Anders Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Åhhh. Skikkelig misunnelig......... God tur, og kos deg masse:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 skal til Boston og en tur til canada ja,har hørt rykter om herlig baby tøy nydlige kjoler og sånn venter jente hm,gravid tøy og altså...hm,kanskje jeg skal ha meg det. begynner å minke på brukbare klær i skapet... nå er jeg klar. reiser i morgen tidlig
hege desember baby Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 god tur. vi skal til los angeles vi. har en kusine som bor der.hollywood blir nok bra.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 hihi jeg kjøpte masse gravidtøy når jeg bare var i 10ende uke. Måtte jo benytte sjansen :-) Og amerikanerne er jo så søte og hyggelige og gratulerer i vei når man kommer inn i mammabutikken. Og kommer løpende med pute på magen når de skjønner du ikke er særlig langt på vei. Vittig. (det gjør de kanskje her også, har ikke kommet så langt at jeg har vært i en mammabutikk i norge ennå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå