Gå til innhold

Litt bekymmret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser her inne at man skal ta kontakt med lege om barnets bevegelser drastisk forandres... Min lille har liksom bare sparket fram til nå. Veldig aktiv krabat.Men i de siste dagene har han også begynnt å bare heller bevege seg. Kjennes ut som en ål i magen. :) Og sparke heller lite...eller mindre. Bør jeg bekymmre meg? Kjenner jo at det er liv der mye av dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat som deg! min sparket en del også de siste dagene har det gått drastisk ned en det jeg er vant til! Ringte til jm min som sa at jeg skulle ringe sykehuset, slik at jeg skulle høre med de om jeg burdte komme eller ikke! Jm regnet med at alt var bra, men hun ville ikke at jeg skulle bekymre meg! Så jeg dro til sykehuset og fikk sjekket det! Alt sto bra til med jenra mi! Så mitt råd er du usikker ring jm og forhør deg med henne! Men tror ikke du skal bekymre deg så mye

Skrevet

dro også til føden for noen uker siden grunnet lite liv, og legen sa at det var ikke uvanlig med slike henvendelser! årsaken er at babyen finner seg en ny stilling å ligge i, og derfor kjenner man ikke sparkene som man er vant til!

men er du bekymra, er det bare å ringe føden, altså! så får du roet nervene!og det er jo alltid moro med ekstra ul!

går nok bra, skal du se!

Skrevet

Jeg har det på samme viset, men tenker som så at det er fordi det er mye mindre plass og at det rett og slett ikke er mulig å sparke - det blir mer dulting.

Men ta en sjekk hvis du er bekymret, mye bedre å ta en sjekk for mye enn å gå rundt og engste seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...