smurfen :o) Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 I dag avlivet vi katten vår. Vi så at den ikke hadde det bra og han sluttet og spise. Dyrlegen mente at dette var det beste. Vi fikk ihvertfall litt tid sammen med han før han gikk bort. Tror det er det jævligste (unnskyld språkbruk) dagen jeg har hatt. Prøvde å kose med han så mye som mulig og gikk bare å ventet på å dra til dyrlegen. Det var ikke alltid like lett for Adrian ble påvirket av mitt humør. Er ihvertfall gla han slipper å lide mer, men savnet kommer til å bli enormt stort. takk for all støtten dere har gitt meg. Satter stor pris på det!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Åååå så trist! Føler virkelig med deg, det er helt ubeskrivelig forferdelig å måtte ta farvel med nye så kjært og dyrbart! Godt at dere fikk litt tid sammen med han! stoooooooooor trøsteklem!!!
Millapril Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Så trist å høre. Det er nok noe av det tyngste man gjør, og man merker hvor inderlig glad man er i dyret sitt. En tung avgjørelse å ta, og det gjør jo så vondt. Sender deg masse varme tanker i dag.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Uff, det var triste nyheter. Uansett hvor forberedt man er så er det like fælt. En liten trøst er jo at han ikke lider mer, og dere fikk gode år med han. Alle som har mistet et kjæledyr vet hvordan dere har det nå, og vi alle føler med dere. Stor trøsteklem fra oss!
Endelig ny spire i magen Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 uff så trist. Er nok en ubeskrivelig dag du har hatt i dag. Ikke noe morro og ta livet av noen man har så kjært. Men samtidig gjorde dere det som er mest riktig. Vi vil jo ikke at dyrene skal lide heller... Sender en STOOOOR trøsteklem
Solstråle72 Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Kjempetrist å høre. Du har ikke hatt en hyggelig dag i dag! Men det var nok det riktige å gjøre siden katten hadde det vondt. En stor trøsteklem fra meg og Tobias også!
Bellen^2 Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 Uff så trist å høre! Sender mange varme tanker og trøsteklemmer til deg!
Tussi og Maja Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Huff.. Ja, det er grusomt trist å måtte ta den avgjørelsen og å si ha det til et kjært familiemedlem. Har vært med på det samme (med en hund), og jeg føler virkelig med deg!
Två små trollungar Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 Så fryktelig trist! Men det var sikkert best for pus å slippe å ha vondt mer. Men det var godt at dere rakk å få noen fine dager og si "ha det" på...
Gjest Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 Så dumt jeg ikke leste dette før jeg traff deg i dag. Da skulle du fått en kjempeklem av meg. Sender deg derfor en her og nå! Tenker på dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå