mai mammaen til to Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 har akkurat startet i ny jobb.. for en mnd siden... jobber i barnehage..er førskolelærer..men ikke pedagogiskleder no..jeg har blitt delt på to avdelinger også... men det som gjør meg så utrolig frustrert er at jeg har bare fått sein vakter.. eller ikke den aller seinetse..siden barneahgen er åpen til 17...men til halv fem.. 3 dager i uken skal jeg slutte halv fem..og en halv fire..fredagen ruleres..så det vil si at jeg kan gå hjem kl 14 en dag hver fjerde uke..dette er noe de andre gjør hver uke... i tillegg får de gå hjem kl 15 en dag.. syns det er så urettferdig jeg..har en liten en som akkurat er begynt i barnehage selv...og da må jo hun være der kjempe lenge stakkar... blir helt frusteret...når jeg spurte om det kunne gå an å bytte litt på de tidlige vaktene fikk jeg som svar at det var vanskelig siden jeg jobber på to avdelinger.. det var ingenting de kunne gjøre.. er helt fortvilet..no tenker jeg kun på at jeg vil ha meg en ny jobb..så skal inn å sjekke på finn.no no altså..søke på alt som er..
Mille** Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Det hadde jeg aldri godtatt, og hvis de ikke er villig til å gjøre om på det så hadde jeg ikke heftet å se meg om etter noe annet å gjøre. Lykke til videre. )
mai mammaen til to Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 bra å høre.. ja jeg godtar det ikke så er på utskikk etter ny jobb no altså..men må bare vente til jeg finner noen... må ha inntekten min derfra..så får vente å se hva som skjer.. kanskje tonen blir anderledes om jeg får meg et jobbtilbud...kanskje de da innser at de har gjort en stor feil..for det er ikke så lett å få folk dit jeg jobber no... er stor manko..mange som slutter osv..den ligger ikke så sentralt til...
krabbetrollet Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Men du har jo ingen seinvakter, da. Kanskje hvis du foreslår å ta noen seinvakter også i bytte mot å få noen tidligvakter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå