Gå til innhold

Hei hei jenter! Vestfold noen?


Glajenta:)

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Da har jeg nettopp funnet ut at jeg er gravid. Og jeg er glad!! Men d hadde jo vært gøy å hatt noen i nærheten å prate med, så hvis det er noen fra Vestfold her, ta kontakt da!! Jeg bor på Nøtterøy (Teie) og jobber på Borre. Er som oftest i Tønsberg. Men kjører rundt;)

 

Gravidklem fra Lisa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

første ja:) symptomer: uggen til tider på dagen og kvelden, ØØØØMMMME pupper, stikkinger i magen,vondt i hodet og generelt sliten.. men er heeelt greit bare ungen kommer ut;) hva med deg? hvor langt på vei? jeg er 6+2 uker på vei..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare trøtt, trøtt, trøtt. Har nok de ømmeste puppene i hele verden, og et matsug uten like. Men ja, vi må jo bare være fornøyd;) Første her og. Jeg er 5 eller 6 uker på vei selv. Har du bestilt første legetime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer så mye:) Jeg bor i Tønsberg og er 7-8 uker på vei(varierende etter hvilken terminkalkulator man bruker!!!). Har fått ca termin 10. april:) Koselig at det er flere i samme båt:) Ditt første svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første her ja:) Tror jeg har termin 22. april har jeg regna riktig. Blir så gøy at!!! Gleder meg vilt. En du da, første på deg og, vivilhabeibi*april08*?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er første her også, så mange spenninger og rare følelser i kroppen;) Håper spirene våre blir hvor de skal være i alle 9 mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gudskjelov, kan ikke tenke meg å miste nå, huff... Har dere vært på første legetime? Når skal man egentlig? Og når er første UL? Lurer på om man bare skal til jordmor eller bare til lege, eller begge deler..? Er litt utålmodig kjenner jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Holmestrand her! Første legekontroll bør man ta mellom uke 8 og 12. Første UL er vanligvis uke 18-20, men det er mange som velger privat ul før dette. Du har vel Volvat ute hos deg, og de skal visst være

dyktige der. Her i Holmestrand kan vi gå til lege og jm annen hver gang. Anbefaler deg å gå til jm om du har mulighet til det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...