Kaia25 Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 er det gulp? Går aldri av... noen tips? Lukter ikke tran heller.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Er nok gulpen. Noe har jeg fått bort ved å bleke i klor, men det går jo dårlig hvis det ikke er helt hvite ting da.
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 fikk et tips om at det går an å legge klærne i solen til bleking. det skal visstnok hjelpe, men har ikke prøvd selv:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Vanish eller hva den heter.. (den rosa boksen) virker som bare det.. Jeg tok med meg noen luer o.l fra da jeg var lite.. Var masse små og store gule flekker på de (veit ikke hva det er men har vært der i 15 - 20 år). La i vann med vanish oxi og den er helt hvite igjen... Funker på andre farger også... Verdt ett forsøk i alle fall.. Spraya litt med forbehandler sprayen de har å, for å være sikker.. hehe Klærne ser nye ut..
Mia_I Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 den reklamen deres er så idiotisk at jeg har aldri tenkt på at det faktisk kan funke på ordentlig :-) .. men må prøves, flekkene her går heller ikke av!
Gjest Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Vanish funker som bare det! Synd de har så dårlig reklame da Solbleking funker også, men ikke på flekker tror jeg. Bare hele plagget som generel tblir hvitere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå