Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 når kjente dere liv for første gang, og når kjente dere de første ordentlige sparkene? begynner å bli utålmodig..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg kjenner svake dult om kveldene når jeg endelig legger meg ned og slapper av er 17+3 og har kjent det i maks 2 uker Noen ganger kjenner jeg mer kraft i sparkene, men det er sjeldent =) Men ta d mer ro, tror det er vanlig og kjenne spark for førstegangsfødene rundt uke 19- 25 =) Men jeg er ingen lege, så skal for all del ikke uttale meg med sikkerhet =)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Er i uke 25 nå og kjente de første sparkene rundt uke 20. Nå sparker hun ganske så mye og i visse perioder på døgnet.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 kjente spark første gang i uke 17, er nå i uke 24 og kjenner masse spark hver eneste dag.
Minnie Mom Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg hadde foranliggende morkake med førstemann, kjente da liv i uke 20. Mulig jeg kjente noe før, men det var første gang jeg var helt sikker...
Bdancer Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 kjente de første tegn på liv i form av "leamus" ca uke 15. så var det en periode stille... fra uke 19 har jeg kjent bevegelse hver dag og etter uke 20 har jeg kunnet kjenne utenpå og se magen bevege seg. Det er veldig individuelt, og som en regel MÅ man ikke kjenne liv hver dag før etter uke 28..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå