Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 har gått med kynnere(vonde og harde)siden kl 7 i dag morges...hva ville dere gjort? Vil ikke virke hysterisk ved å ringe føden..er tross alt 4.gang jeg skal ha barn! Kynnerne har vært med 15-20 min mellomrom.. Er 34+0 nå....
yasmina Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Ring dem og spoer dem du. Er bedre aa vaere paa sikre siden, men tror vel at hvis det er foedselen som er i gang saa vil de ikke stoppe den ettersom at du har naadd uke 34. Men ring naa uansett du Lykke til !
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 har snart hatt dette regelmessig i 12 timer nå..blir litt sliten bare..takk for råd!
line_n & sara Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 det er nok lurt å ringe, ja! kynnere skal da ikke være vonde, eller særlig regelmessig! hold oss oppdatert, da!
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Hallo. Ble til at jeg ventet og så om det gikk over...og det gjorde det i natt...har noen tak i dag også,men ikke så ille som i går. Men er mer sliten enn vanlig..og det var ikke enkelt å stå opp kl 7 i dag for å få barn på skole og i barnehage! Men jeg la meg litt nedpå da jeg kom hjem..deilig å bare slappe av litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå