Gå til innhold

Noen MÅ svare meg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er da på dag 10 i syklus, fikk tanta forrige søndag-torsdag.

Men i dag på ettermiddag etter en del mengder inntatt kaffe og vann tok jeg en CB (kryss) test...

Der får jeg en helt klar vannrett strek i "kryss" hullet, i kontroll ruten kommer der en helt knall blå loddrett strek..

Etter to-tre min kommer det til syne en smal smal loddrett strek over den vannrette.... hva er dette, jeg har jo akkurat hatt mens...???? Herregud så fortvilt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tom en GT test ikke sant? Da er det to alternativ tror jeg enten:

1. Du er gravid, men har hatt blødning som til vanlig mensen tid.

2. Du har hatt en falsk positiv test og da bør du teste igjen med morgenurin for å se hva resultatet blir da.

Lykke til!

Skrevet

Håper på en hehe...men går utifra nr to..

Er så lei.. men det jeg er mest skeptisk på er at jeg blør så mye og "sort" blod og klumpete....at jeg kan ikke forstå at jeg skal være gravid.

Tok test dagen før ikm og den var helt blendahvit...

Jeg tok testen i dag fordi det har vert sånn stikking/strekking-følelse i øverste del av underlivet i dag...kommer takvis og går over igjen etter en stund..

Må kjøpe en annen sort test i morgen.. men om jeg skulle være gravid er jeg da 5+2 og da burde vel testen være sterk?

Skrevet

Og ja det var en GT... som i graviditetstest=)

Skrevet

Du skriver at du hadde mørkt blod i forrige mens da kan det jo kanskje være rester igjen som skal ut fra forrige mens. Det tror jeg at jeg har lest et sted her inne. De testene bruker jo stort sett å være ganske så blendahvite her i huset så jeg hadde selv trodd jeg var gravid om en slik test slo ut med noe i det hele tatt. Hadde ikke du litt skyggestreker noen ganger før IKM også da?

Skrevet

Joda jeg har hatt skyggestreker... men de er blanke.. denne er blå (men legger vekt på smal smal smal strek.. skulle lagt den ut her hadde jeg klart å ta bilde av den.. hehe=)

Har alltid mye mørkt klumpete blod de to første dagene før det blir friskt.. denne gangen varte mensen noen dager kortere enn den bruker men neimen om jeg vet=)

Skrevet

Nei det er vel i grunn bare en ny test som kan gi svaret så du får holde oss oppdatert vet du.

Skrevet

Ja det er vel egentlig det=)

Må se om jeg får tid til å kjøpe/ta i morgen tidlig... får ligge unna noe spes væske iløpet av formiddagen=) Å kjøpe dobbeltpkn=)

Skrevet

jeg tror jeg hadde kontaktet legen... d har ikke hatt en SA som gjør at den fortsatt er positiv da?

Håper inderlig det er en spire som sitter hos deg og at alt går strålende:) tvitvi..

la oss vite hva som skjer?

Skrevet

Dagen før ikm testet jeg negativt, og jeg skal ha EL igjen på lørdag, tror ikke det var en SA men en vet aldri... klarer ikke tro at jeg er gravid men min beste venninde såg streken på mob tlf nå og mener den er klart positiv=)

Håper inderlig jeg også....

Ny test i morgen...=)

Skrevet

Den høres ut som den er positiv, jeg berre håer at du ikke har en SA nå da du blør

Skrevet

Jeg blør ikke nå. ferdig å blø på torsdag forrige uke og har el på lørdag som kommer så derfor tørr jeg nesten ikke tro på noenting... skal kjøpe en test i dag men går utifra den blir negativ!!!

Da blir jeg gal tror jeg!!!

Skrevet

Jeg vill ekjøpt en til test som du sier, men jeg ville utentvil kommt meg til lege å få målt HCG i bloder. Samtidig ville jeg hørt om du kunne fått innvendig UL, da kan man se om det er noe der

Skrevet

Helt negativt i dag...

Fatter virkelig ingen verdens ting nå... er helt utrolig!!!

Sitter med en positiv og en negativ test!!! Men da var visst den smale streken ingen positiv strek da.. møkkatester!!!

Skal aldri ta de kryss testene igjen!!

Nå har jeg EL lørdag og så får vi se om 17 dager om tanta kommer igjen..

Noe den sikkert gjør, virker som hu ikke har annet å gjøre enn å trenge seg på de som ikke vil ha besøk av henne..

Skrevet

Å så synd å høre. Håpet virkelig at det klaffet for deg nå. Vel vel, er ikke annet å gjøre enn å prøve igjen da..........................

Ønsker deg MASSE lykke til.

Skrevet

Nei de sier så....

Tusen takk for det og håper for deg og alle andre koselige her inne=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...