Gå til innhold

Hm.. Lenge siden sist skjønner jeg. 11+3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså er jeg i min 12 uke? :-S Utrolig hvor fort man glemmer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,da er du i din 12uke_og du har 11 fulgåtte uker bak deg;)

Skrevet

Hehe, tusen takk;) :P Så nå er jeg snart over de hellige 3 månedene, eller.. De 12 første ukene heter det kanskje=) Skulle tro jeg var førstegangs gravid, nesten flaut:P

Skrevet

Ja,man glemmer fort;)jeg fikk en jente 30mai i år jeg da-så jeg har det friskt i minne enda.Jeg er også fra Halden;)

Skrevet

Å? Så koselig da, kanskje jeg vet hvem du er;) Har jeg snakket med deg her inne før eller? Gratulerer med jenta=)

Skrevet

Tusen takk Hufsemor:D

Skrevet

Jeg er venninne med min lille my jeg da;)så ho har jo fortalt mg litt om dib,hehe!For det er vel du som er sammen med F broern til K?

Skrevet

ÅÅå, ja da vet jeg hvem du er tror jeg, selv om jeg ikke kommer på navnet ditt i farta;) hehe, kan tenke meg ho har snakka om dib ja, hihi:) Ja, jeg er sammen med F:) Er du sammen med M?

Skrevet

Litt treig av meg jeg c,men lillemor krever sitt så da blir jeg litt treig på tastene;)men ja d stemmer,jeg er sammen med M ja;)ja jg har fått servert mange historier fra dib miljòet.hehe,så nå tenkte jeg at jeg fikk melde meg inn i mòdremafia miljóet;)hihi nå må jeg legge snuppa,og ja det var den nettsida.Fine,men dyre.Godt snuppa har kort navn

Skrevet

Klart de gjør, jeg har en vilter en her jeg skal legge nå;) Du, de har noen bokstaver fra sia nede på yngvills gaveri tror jeg, hadde det ihvertfall før. De var fine:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...