Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 nå må jeg skryte litt:D stolt mammahjerte:D lucas grep tak i leken helt av seg selv for første gang akkurat nå flinkingen til mamma, nå ligger han fornøyd å fekter med leken sin:D:D han er syv uker snart:D andre også som vil dele litt stolt skryt av podene sine i en koselig tråd? :)
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 søren smette, det skulle stå SKYT i overskriften:P
Mage Mi Sa Jo Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 ja slike øyeblikk varmer om hjerte til oss alle.
jordbærsjokolade Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Så flink gutt du har da:) Ok, kan skryte litt jeg også (blir man virkelig skutt for det her inne?): Elie snuppa på 8 uker har funnet ut at hvis hun dæljer til bamsen som henger på babygymen så spiller den musikk, hvis hun sikter skikkelig bra så får hun det til:) Stolt altså!!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 så flink en jente du har :) det er så kos å se de utvikle seg og gledene er så mange for hver nye lille ting som skjer:) ja man blir skutt for å skryte av barna sine her:P
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 ååååjeg gleder meg til min lille snuppe begynner å gjøre ting! Bare det å gi mammaen sin et lite smil hun er 15 dager i dag!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 da kommer det nok snart smil fra henne skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå