Bebis120408+150511 Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 eller så er jeg helt teit? jeg fikk beskjed om at jeg har vunnet en cd fordi jeg vant "Livets fest".står at historien ligger på klubbsidene,men hvor finner jeg det? skjønner ikke denne siden,jeg...
Miss L å di Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 sjønner ikke den siden jeg heller. Måtte gi opp hele greia... Men så er jeg kanskje litt teit og da...hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå