Gå til innhold

Hvordan har blodtrykket ditt utviklet seg gjennom svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt: 1. kontroll: 105/70 - laveste jeg har hatt noen gang! Hadde ikke så lavt under 1. svangerskap, men legen mente det var helt normalt. Mulig derfor jeg er så vanvittig trøtt....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har blitt LAVT. 90/45 og er plaget BT fall hele tiden...:( Har normalt 115/67...

Skrevet

Jeg har ligget stabilt på ca 110/60 og dette er helt normalt for meg utenom graviditet også....

Skrevet

husker ikke tall, men veit at det har blitt litt og litt lavere for hver kontroll!

Skrevet

Var 120/70 på første kontroll, de tre neste har det liggi på rundt 100/60 (95/60 nå sist), noe legen sier er fint og normalt. Det er jo temmelig lavt, men det er først og fremst høyt blodtrykk de bekymrer seg for sa hun, normalt at blodtrykket synker under graviditeten.

Skrevet

Jeg har ligget på ca 110/70 gjennom hele svangerskapet, bortsett fra en kontroll (som var hos en vikarlege) hvor det var 125/75, men da var det første han gjorde når jeg kom inn døra å måle bt.

Skrevet

ligger rundt 105-100/70-60-50... så det er stabilt lavt... men er også vanvittig plaget med blodtrykksfall....skal tro hva det ligger på da når jeg får det...hmm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...