Gå til innhold

Trønderjentan 2


 boble <3

Anbefalte innlegg

Nytt forslag ang onsdag 22.08.

 

Hva om vi møtes på det lune redet kl 11 for kake (gjett hvem jeg tenker på nå? hi hi hi) Og så går de som vil på babykino etterpå? Tror filmen er kjempe gøy:0)

 

Jeg har iallefall god tid og er gjerne med på begge deler:0)

 

Gleder meg uansett hva det blir til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir med i allefall på kino =)

Skal egentlig se på lokalet til dåpene kl 12 i morgen,men får se hva jeg gjør.

Drar jeg ikke så kommer jeg på cafe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal med Even til kiropraktor kvart på tolv i dag. Må nesten se an om det blir noe film, jeg også.

 

Håper bare det begynner å hjelpe med kiropraktorbehandlingen snart! I går skrek han omtrent hele dagen. Hadde 1. behandling på mandag. Da var det sånn 50-50 om det hjalp, sa kiropraktoren. Man måtte ivei flere ganger for å få full virkning, som oftest.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke fått med meg at dere skulle på kafe før kinoen...:( det kunne jeg jo vært med på selv om jeg skulle på kontroll med Julie kl 1330! jaja,sånn er det! er med neste gang satser jeg på! er neste treff onsdag på det lune rede kl 13,eller?

 

Ønsker dere alle god helg!! klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH nooooo! Sommer-barn det er min skyld at du ikke fikk vite det... Skulle sendt deg en melding om at det var kommet nytt forslag:0( Sorry,sorry,sorry!!! Trodde ikke timen var så sent og ville ikke mase på deg. Om det er noen trøst rakk vi ikke å sitte så lenge på cafe før vi måtte gå på kino, MEN jeg er veldig lei for at du ikke fikk den siste beskjeden:0/

 

Vi avtalte ikke noe neste gang, men jeg lurer veldig på om jeg bare skal bestille bord til oss til vanlig tid.???

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,nei,nei...:) det er min egen feil! du skrev jo at du skulle legge ut på nett, var bare jeg som aldri fikk gått inn å sjekket i går kveld! så du skal absolutt ikke ha dårlig samvittighet!:):)

 

Bare reserver bord til vanlig tid du, blir koslig! -og jeg ser fram til å spise gulrotkake igjen!flere uker siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...