Gå til innhold

hvilken vogn har du valgt? trenger tips,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

stooort utvalg! aner ikke hva jeg skal velge..

men vet jeg vil ha en kombivogn, og så bør den være så lett som mulig...

noen ideèr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal kjøpe SIMO, for det har vi hatt føt og har vært kjempefornøyd med den...... Kombivogn det altså..............

Skrevet

emmaljunga sin kombi vogn:)

Skrevet

hadde lyst på emmaljunga men synes den er litt tung og stor...

Skrevet

DBS classic=)

hadde samme planer som Drømmer over her men fant også ut at den ble litt for tung=/

Skrevet

har DBS egen internett side storken?

Skrevet

japp, dbsbaby.no...=) kjempe lett vogn og lett å manøvre rundt om kring,har ikke fått brukt den med baby i enda men er fornøyd så langt=)

Skrevet

hvilke foretninger er det som har denne?

Skrevet

denne var skikkelig fin=D

fikk lyst på den grå å røde.

hvilken farge har du?

Skrevet

jeg har den vogna som er i sandfargern, den lyse der=)

her selger dem vogna både på Reflex og på Ringo=) tror den er å få kjøpt dem fleste plassene, betalte 5999 for vogna, så kommer regntrekk og stelleveske i tillegg...

Skrevet

den vognen du tenker på er sort med grått og rødt, den var egentlig den fineste av dem, men her hadde dem ikke den inne å sambo ville ikke vente så han bare MÅTTE kjøpe den i sandfarge=)

Skrevet

Har SIMO kombi fra 2002, og har vært kjempefornøyd med den. Venninna mi har emmaljunga, og den er stivere, tyngre og breiere. Trangere i forhold til å komme seg inn enkelte dører, vogn i bil o.l. Dessuten er emmaljunga en duo-vogn, altså at du bytter ut bag-delen med sittedelen etterhvert. Jeg har vært veldig fornøyd med å ha bærebag i vogna som en kan løfte ut av vogna ved behov. Vi har vært på hyttetur, hatt med vogna, og brukt bærebagen inne til seng om natta. Men emmaljunga vogna er veldig pen. Også kan man vippe styret over fra den ene sida til den andre, og det kan ikke jeg på min vogn. Men jeg så at de hadde fått denne funksjonen på årets SIMO-vogn, så skulle jeg hatt ny vogn nå, hadde det blitt SIMO!

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga city cross... den er ikke tung..

Stor er den jo, men får jo en vinterbaby så det er godt med god plass i bagen.... :)

Er en duovogn da...

Lykke til med vognkjøp..er ikke lett...alt for mye å velge mellom.. :S

Skrevet

Kan varmt anbefale Bugaboo Cameleon. Har kjøpt den til snuppa og har brukt den endel allerede. Den er veldig lett (9 kg komplett), blir liten sammenlagt, stoooor babybag, vendbar sittedel/bag + vendbart styre, teleskopstyre, lett å slå sammen, stor handelkurv under, veldig lett å klikke av bagen og bære den med seg, ergonomisk sittedel på sportsvognsdelen som bare vippes bakover når barnet skal sove - mye bedre for ryggen enn de som legges flat. Den er veldig lett og god å trille, og det er slett ikke upraktisk med de små hjulene foran - jeg har trillet på grus og skogsvei, og det har vært problemfritt. Skulle en komme over noe en ikke klarer å trille over kan en bare vippe håndtaket over og få de store hjulene foran og låse de små bak - da kommer den frem overalt. I tillegg kan en kjøpe egne vinterhjul å sette på. Veldig greit med det utskiftbare trekket - lett å vaske + bytte farge om en ønsker det. Jeg kunne i allefall ikke vært mer fornøyd:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...