Tårnfrid Ex Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 I forbidelse med at jeg var Tårnfrids tidligere samboer og far til vårt felles barn, må jeg bare bøye meg i støvet for a jeg har vært naiv å ikke sett hva som foregikk bak ryggen min på dette foruet. Både i form av tråder og pm mellom disse to. Klart det svir litt at min ex ikke ser gjenom Dr. ypperts forsøk på mobbeflørting her, og har latt seg rive med. Må si at det svir npr jeg ser hvor engaskjert hun har vært, samt brukt masse tid her ine i stede for å prøve å legge energi i vårt forhold. Vlle bare si til dere andre jenter som er hjemme å bruker en del tid her inne....her er en del feller..... Takk for meg...skal begyne å pakke....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jasså?? Dette blir litt sykt:-) At mailboxen min blir stappet full med brev fra "fortvilte Xer" forteller muligens at noen bør søke hjelp her inne. Djezzzzzezzzzz. Slapp helt av Tårnfrids Ex. Jeg er som kjent den mest virilie kvinnebedåreren her inne og lista mi over potensielle fremtidige sexpartnere er usedvanlig lang, så jeg forventer selvfølgelig at det kommer noen anonyme Xer etterhvert her inne:-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Og Yppert alias Tårnfrid alias Tårnfrids ex har talt ! Har god tid, den mannen;))))))))))))))))))))
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Tenk å være like deilig som Yppert. Da kunne man sitte 20 timer på dib, og alikevell ha et harem av damer Dyktig mann
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 Yppert mann???? Den mest forskrudde kjærringa her inne. Ypperta kan dette med å engasjere "blonde" damer!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Tror nok Dr. Yppert er en mann ja. Fikk selv den "nydelige" pm fra ham Svarer med anonym siden jeg ikke vil ha innboksen fylt opp fra ham. Blir litt for rart for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå