Gå til innhold

Amming og opp i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som meg her?Var 93/95 kilo da jeg ble gravid.Gikk ned i vekt da jeg var gravid, diare, spy etc,,,..Var komt opp i "normal"vekt etter 7 mnd gravid, og la på meg noen få ekstra kilo ved fullgåtte 9 mnd.Tot 100 kg.. Etter fødsel gikk jeg ned 13 kilo, for så å få en syk matlyst, og bare øke i vekt. er nå like tung som da jeg var 9 mnd på vei. Ammer ja, gutten er 5 mnd nå.Så nå føler jeg meg som en hvalross.Hjelper lite å gå tur, hvis mat inntaket er høyere??!!! Og har en syk søt-trang. HJELP??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ja skjønner godt hva du mener. Har noe av det samme problemet. Jeg meldte meg på grete roede kurs jeg, så jeg skulle tenke på at jeg måtte veie meg der på kurset. Da klarte jeg å la vær å dytte inn på godis ol. Og raste faktisk ned i vekt, enda jeg bare sluttet å spise godis. så det funket fint for meg. Eller vill jeg tipse om å drikke mye vann, så man liksom fyller magen med vann i steden. Kan feks drikke ett stort glass vann før man spiser også. Men ha med flaske med vann hele tiden, og selvagt hjelper det å gå tur!!! Det er kjempe flott!! Da spiser mann ihvertfall ikke da og mann får trim og blod pumpa i gang! masse masse lykke til! ikke mist motet!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...