Gå til innhold

Jeg trenger oppskrifter..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig fått kjøleskapet fullt av melk..

Så na vil jeg gjerne ha noen gode oppskrifter. Kansje helt baking da, slik at jeg kan fryse det.

 

Så da er kriteriene, det jeg skal lage må kunne fryses, og inneholde melk. :)

 

Noen som har noen gode??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du vennen, gå inn på:

 

www.detsoteliv.no

 

det finner du ALT du kan bake i hele verden ;p Det er jeg nesten sikker på ass, kjenner sikle renne i munnen hver gang jeg går inn på den siden :D

Skrevet

Sitter å ser på melk.no nå.. :) *sikle*

Skal bli kjekt med fryseren full av god bakst. :)

Skrevet

det søte liv er en av mine yndlingssider - jepp:-) Prøvd "Blondies"?

 

*nammenammenamm*

Skrevet

Oki.. Takker. :)

Skal lage bollekake tror jeg, og horn, og apelsinboller, men fortsatt er det masse melk igjen da.. Sambo kom med 23 liter, tror det var 23.. =) Hehe...

Skrevet

Noen spesiell grunn til at sambisen din kjøper _23_ liter melk? Hehe. Kos deg med bakinga.

Skrevet

Koke det inn til brunost? Hehe ;)

Skrevet

Du kan jo bare fryse ned hele melkekartonger også. Så kan du ta ut å bruke i pannekake eller vaffelrøre når du får lyst. Selvom melka kanskje ser litt "rar" ut når du tiner den funker det helt perfekt å bruke til røre. :-)

Skrevet

Grunnen til at han kom med 23 liter melk var at han fikk dem gjennom jobben.. Av meieriet.. :)

Var noe feil.. Mulig det var med igjen limingen av toppen eller noe sånn. :) sånn som de ikke kan selge..

Skrevet

Aha. Du får en travel kveld skjønner jeg. Men en flott fryser å pelle hjemmebakst ut av utover høsten.

Skrevet

Blir ikke abkt noe før i morgen.. Må handle gjær, sitroner, smør, ja ting og tang som skal sammen med melken. :)

Skrevet

Sitter og blar på det søte liv jeg også nå... Jeg ble så sulten av å lese om bakinga di. Hmmmmm.... *tenker ut hva jeg har i skapet..*

Skrevet

Begynner å sikle når jeg er på de sidene jeg.. sjekk ut apelsinboller da.. og bollekake.. :)

Skrevet

Holder på:-) Men mangler noen ingredienser. Kan hende det blir sjokoappelsinmuffinser. Det har jeg neeesten alt til og bensinstasjon har resten.

Skrevet

Så kjekt da. :)

Akkurat nå er det pannekaker som står å putrer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...