Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg har plutselig fått kjøleskapet fullt av melk.. Så na vil jeg gjerne ha noen gode oppskrifter. Kansje helt baking da, slik at jeg kan fryse det. Så da er kriteriene, det jeg skal lage må kunne fryses, og inneholde melk. Noen som har noen gode??
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Vet du vennen, gå inn på: www.detsoteliv.no det finner du ALT du kan bake i hele verden ;p Det er jeg nesten sikker på ass, kjenner sikle renne i munnen hver gang jeg går inn på den siden
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Sitter å ser på melk.no nå.. *sikle* Skal bli kjekt med fryseren full av god bakst.
M*A*S*H* Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 det søte liv er en av mine yndlingssider - jepp:-) Prøvd "Blondies"? *nammenammenamm*
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Oki.. Takker. Skal lage bollekake tror jeg, og horn, og apelsinboller, men fortsatt er det masse melk igjen da.. Sambo kom med 23 liter, tror det var 23.. =) Hehe...
M*A*S*H* Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Noen spesiell grunn til at sambisen din kjøper _23_ liter melk? Hehe. Kos deg med bakinga.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Du kan jo bare fryse ned hele melkekartonger også. Så kan du ta ut å bruke i pannekake eller vaffelrøre når du får lyst. Selvom melka kanskje ser litt "rar" ut når du tiner den funker det helt perfekt å bruke til røre. :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2007 Grunnen til at han kom med 23 liter melk var at han fikk dem gjennom jobben.. Av meieriet.. Var noe feil.. Mulig det var med igjen limingen av toppen eller noe sånn. sånn som de ikke kan selge..
M*A*S*H* Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 Aha. Du får en travel kveld skjønner jeg. Men en flott fryser å pelle hjemmebakst ut av utover høsten.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2007 Blir ikke abkt noe før i morgen.. Må handle gjær, sitroner, smør, ja ting og tang som skal sammen med melken.
M*A*S*H* Skrevet 21. august 2007 #12 Skrevet 21. august 2007 Sitter og blar på det søte liv jeg også nå... Jeg ble så sulten av å lese om bakinga di. Hmmmmm.... *tenker ut hva jeg har i skapet..*
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. august 2007 Begynner å sikle når jeg er på de sidene jeg.. sjekk ut apelsinboller da.. og bollekake..
M*A*S*H* Skrevet 21. august 2007 #14 Skrevet 21. august 2007 Holder på:-) Men mangler noen ingredienser. Kan hende det blir sjokoappelsinmuffinser. Det har jeg neeesten alt til og bensinstasjon har resten.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 21. august 2007 Så kjekt da. Akkurat nå er det pannekaker som står å putrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå