Gå til innhold

vondt i magen... noen tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt sånn mageknip i hele dag... luft, kjenner det på begge sidene av magen... er litt lei nå! noen som har noen tips til meg? får det ikke ut, hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv med litt bøy og tøy eller ligg på rygg/sitt på ein stol og ta beina til deg frå deg.

Noko anna som kan hjelpe er slik type babymassasje som vi gjer når dei har mageknip. Gni frå øvre del av magen og nedover mot venstre. Altså i same retning som tarmane går. Brukar å hjelpe på meg av og til.

Skrevet

Sånn litt på lengre sikt, så kan du prøve Biola. :) Det har hatt effekt på meg i allefall.. Kjenner det de dagene jeg ikke drikker biola.... Luft er ikke noe godt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...