Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har kjøpt ny bil, eller ny og ny, en brukt Audi A4 stasjonsvogn:) ganske fin egentlig:) så jeg var så fornøyd til sambo skulle komme hjem med den idag:) For en kompis av han har hatt bilen for å ordne ett eller annet småtteri! MEN....da sambo kommer inn her med bilen, har han jo selvsagt ordna soting på rutene, den er senka, og jeg fikk ikke inn barnevogna baki, pga en BASSKASSE! det går da virkelig ikke ann! kjente det kokte i meg! og sambo fikk vite akkurat hva jeg mente! vi kan da ikke ha en sånn bil, eller er det bare jeg som er urimelig??

håper på endel svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du også er med på å betale bilen så ville jeg krevd å få det omgjort! Men soting på vinduene kan jo være greit da.. Me spørs jo hvor mye...

 

Om det bare er han som er eier/betalt bilen:

Uansett burde han tenke såppas at når man skal bli pappa så funker det ikke å gjøre sånn med bilen!

 

Jeg har ville tatt meg en skikkelig prat med han og forklart spesifikt hva som må rettes ut og hvorfor! Gutter skjønner ikke hint, må ha alt i klartekst!

 

Håper det ordner seg!

Skrevet

ærlig talt hva skal han med den svære basskassen når der skal være baby i bilen? kjønner deg veldig godt jeg, hadde blitt forbanna hadde samboeren min gjort det med våres bil.. men hvorfor ialle dager senket han bilen? hva ikke bilen ment som familie bil? nei sett beina ned du å forlang at basskassen skal ut av bilen, for inn her skal barnevogna stå..

Skrevet

er faktisk jeg som eier den! bilen står i mitt navn! som alt annet her! så derfor syns det det var sinnsykt unødvendig altså!

den er veldig sota, tilogmed bakruta jo...snakker om harry!

og senket den, herregud, vi bor i nord odal...funker ikke med sånn her!

jeg sa hva jeg mente i klar tekst, men ble kansje litt for sint!

så han tok bilen og drog tilbake på jobb han....gøy?nei:(

Skrevet

Oi da Tonje....

 

Men sånn er det her i Odalen! Hehe...

Skrevet

hehe..joda, jeg vet det:) maaangge også:) men jeg syns ikke no om å ha det som familiebil:Phehe....er det som er tingen:)

Skrevet

Skjønner godt at du reagerer, men vil bare si at sota vinduer bak er faktisk veldig greit.

Vi kjøpte nettopp ny bil og den har sota vinduer, lillegutt har ikke klagd over sol i øynene en eneste gang etterpå.

Skrevet

huff ja! han må nesten velge! familiefar eller råner! ;)

han forstår nok at det er viktigere for dere å ha med baby og barnevogn, enn en basskasse! men disse guttene tenker seg jo ikke alltid så godt om før de gjør noe!

du er ikke urimelig!

Skrevet

kjøpte dere den audien fra tønsberg...?

Skrevet

Har ikke lest de andre svarene. Men jeg trodde at når man skaffet seg bil iforbindelse med baby, så måtte det vel være en fordel å få plass til babyen pluss utstyret. Og jeg hadde ikke akseptert noe senking og sota ruter på en familiebil nei!!!!

Skrevet

sota ruter er jo ikke ille men kassa baki... kan vel møtes på midten da og få han til å fjerne kassa og heve den igjenn?

Skrevet

Godt det ikke var min kjære som kom hjem med den bilen... Da tror jeg at jeg hadde dødd... snakk om å prioritere sine egne ønsker..Dette er nok en skikkelig guttedrøm han har hatt:-D Men men noen ganger må man bare le av gutter, de er ikke alltid praktiske.. Ta en prat med han og det ordner seg, han vil nok ha i barnevogna i bilen han også. Lykke til:)

Skrevet

hehe..ja, det er nok en guttedrøm! han skulle bygge om anlegget da, men han måtte uansett ha et bra anlegg i den! men han skulle gjøre så vi iallefall fikk plass til vogna! ååhh...

nei, vi har kjøpt den her i odalen av noen, men aner ikke om den har gått i tønsberg! ikke som jeg vet iallefall!

han skulle jo ha spesielle lykter på den, og masse andre detaljer!

greit, bil er en hobby for han! men uansett!

det verste er vet dere, at han er 30 år!! hehe...og jeg er 21! skulle jo nesten tro det var omvendt!

og plass må vi jo ha. skal jo ha med stesønnen hans på 5 endel også!

 

Skrevet

Sånn var vår forige bil.. hehe.. men vi har jo ikke bar enda.

 

Den bilen vi har nå har han først senka og så skrudd opp igjen fordi han var lei av att den subba så nå går det til og med an å kjøre den. :)

 

Men basskasse! Ærligtalt! Skal ha ødelegge hørselen på bebien deres eller??

Skrevet

Hehe...

 

Da ser jeg nok hvem du er, hvis jeg treffer en rånete audi på Spar!

Skrevet

ja, tydeligvis! han får jo ikke brukt for basskassa uansett! kan ha et vanelig anlegg syns nå jeg da!

vi kjøpte den for å ha en familiebil!

ettersom vi til tider er 4 stk! og 2 barneseter!

 

Skrevet

På Skarnes altså...

Skrevet

haha...det skal jeg love deg! så ser jeg ei gravid dame som står og ler...så skjønner jeg at det er deg:)hehe

bilen er så lav vettu, at da jeg blir kjempestor, så kommer jeg jo ikke til å komme meg opp av setet...må sette henda på bakken og krabbe ut:)

Skrevet

Hehe..

 

Skal ikke le jeg, heller komme å hjelpe deg opp!

Skrevet

tusen takk:) snill du:) hehe...

Skrevet

TIL FAR!!!

 

Du skulle skjemmes :-( Vil du se å skaffe den kommende mor en skikkelig husmorbil..... ( he he)

Det er i en alvorlig undertone......

Skrevet

Hadde det vært gubben min, nei. gubben min hadde ikke hatt baller til å gjøre det.. Han vet hva som hadde skjedd...

Skrevet

og hva hadde skjedd da om jeg tør å spør?? kansje jeg får noen tips til han kommer hjem igjen fra jobb:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...