Gå til innhold

AAAAHHHHH!!!! mini har begynt å våkne på natten igjen...tips!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 6,5mnd... og spiser masse fast føde på dagen + mm! hun sover på vårt rom enda... da hennes ikke er ferdig.. vet det er dumt.. Men hun holde det gåen fra 3på natta og til morran, sovner 20min i 4tiden... ååååhh.. orker ikke detta!!!! hva kan jeg gjøre.. sliter sååå nå... blir skkkelig lei meg og sinna også på natta.. er jo så trøtt at jeg føler hodet eksploderer...

hva kan jeg gjøre ? Jeg kan ikke ha henne på no anna rom.. for det har vi ikke :( Soveromsdøra er så smal at vi må skrufrahverandre grindsenga for å evnt flytte henne ut i stuanår vi legger oss.. så det går heller ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset har vi også begynnt å opp på natta igjen...natt til i dag kl03 og klokken 07. (Legger seg ikke før 2200)...men imotsetning så vil hun ikke ha mat på dagtid...vansklig dette...

Skrevet

Småtten her og.... Men, han tar gjerne litt mat da :) Han er 5 måneder og sov lenge natten rundt, men så begynte han å våkne igjen. Men, kan det ha noe med at han sover på rommet vårt altså?

Skrevet

HI her..

Ja, det kan ha noe å si at han sover på rommet deres ja :) Babyer har utrolig god luktesans.. så han lukter deg og forbinder deg med mat og kos.. også om natten.. Men i natt sov faktisk mini rundt :) :) Fikk mat kl.6 og sov heeelt til kl 8 igjen! Det var ubeskrivelig deilig.. jeg er et nytt menneske i dag! Hjelper å få det ut :) Men håper hun sover i natt også da ... krysser fingrene

Skrevet

Skjønner hvordan du har det, frøkena her er snart 9 mnd og vi har hatt mange slitsomme netter. Men, nå ser det ut til at vi har funnet løsningen!!

Hun har hatt eget rom siden hun var 4 mnd ( det tror jeg har noe for seg).Hun er avvent med mat på natta, det har funka greit, men hun har allikevel drevet og våknet i tide og utide, og ikke klart å roe seg. Helt til vi kastet alle smukkene!!! Tok et par netter med litt skriking, men det var ikke mye. Og nå sover hun, helt herlig :o)

Så om hun bruker smukk så kan det jo kanskje funke for dere også, men de er jo forskjellige da :o) Om man skal gjøre det så må man ihvertfall være konsekvente, mitt tips er å kaste alle smukkene slik at man ikke blir fristet når det står på som værst!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...