Gå til innhold

Lett å bli lurt på internett..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he hemå jo le da.......hvem går ut å synger sang til ingen vet hvem er........?

Har jo sett slikt her også, var jo ei som fant på at babyn hennes døde og vips så var ingenting sannhet lenger, og folk her inne som har opprettet piczo babyside med falske foto de har stjålet................................så jeg vil heller smekke de som er lettlurte på fingrene, for man skal vel ikke tro alt hva man leser.

Skrevet

Greit nok at det er en sær ting å gjøre, men hva er det folk tar på vei for her? Er det hun som har lurt dem eller er det de selv som har latt seg lure? Jeg syns denne fremstillingen av saken er å snu den på hodet.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg jeg Lillejonas. Trur hetsjakten kommer av at noen føler de taper ansikt fordi det latt seg lure, isteden for å se det for hva det er. Et sykt menneske som dratt noe for langt, og heller overlate det til de som kan å hjelpe henne/han tilbake til et normalt liv igjen.Ingen døde, ingen skade skjedd. Noen ble lurt, Thats it.

Skrevet

Hun svindlet til seg en original fotballskjorte (er det det det heter...oi...er det max antall tillatte ganger å skrive "det" etter hverandre?) vel og merke. Det er nok der det ligger, for den lar de ikke går forbi i stillhet :-D

Skrevet

hmm, har jeg bare drømt, eller har jeg vært med på denne diskusjonen før?

nei nei, det var inne på skravle det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...