Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Iallefall for en stund. Jeg er ikke klar til å få barn enda. Jeg håper jeg snart blir det, men akkurat nå skal jeg fokusere på andre ting i livet. Håper jeg kommer tilbake hit om måneder. Og LYKKE TIL alle sammen!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Ja, da er det bare å feige ut litt! Er nok lurt å ta ei pause om en ikke er helt klar.. Håper du får det fint når du bestemmer deg for å komme tilbake, og at jeg ikke er her!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Lykke til og velkommen tilbake hit når det måtte passe deg
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 regner med jeg er her om noen måneder. Men, trist for meg, godt for dere, så håper jeg dere er på 1. eller 2. trimester innen den tid. Jeg ønsker dere alt mulig hell og lykke, og jeg skal henge her ikke å følge med. Jeg skal juble i kor med dere når spira sitter. Hvordan er pergo-kurven, Turbo? Lkke lykke til. Sees senere, enten på 1.trimester eller din baby Gleder meg til å komme tilbake. Ikke lenge til kjenner jeg Ha det så lenge!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Mente selvsagt at jeg SKAL følge med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå