strekkmerketrollet Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 eller bare enten eller? blir det for mye å ta begge deler liksom? Drikker te nå, men vurderer å ta kapsler om en stund.... skal jeg da slutte med teen?
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg tar begge deler. Startet med te, og økte på med kapsler. 1-2 for dag til å begynne med. Tar ikke te hver dag heller da, men siden jeg nå er tett og sår i halsen er det jo en god kombinasjon. Frykter ikke så mye nå, siden jeg er 37+3. Lykke til.
line_n & sara Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 jeg har nettopp starta med te (starta i uke 28) og går over til kapsler når det er en måned igjen, tipper jeg! og på termindagen, blir det lakrisrot-te!
strekkmerketrollet Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 ok, takk for svar Flere erfaringer? er foresten 35+1 =)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Hei du hva er det godt for egentlig?
strekkmerketrollet Skrevet 21. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2007 teen virker bra på bekkenmusklaturen, hjelper mot kvalme, kan gi en raskere fødsel, kan hjelpe mot revning osv. Den ultimate svangerskaps urten sto det på posen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå