Gå til innhold

Er det bare å starte med mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 3 uker, jeg synes jeg ammer 24-7. Har akutt behov for en time eler to for meg selv, for å trene eller noe annet egoistisk ellers går jeg på veggen!! kvier meg for vil ikke forlate pappan med en gråtende baby........matinstinktet er voldsomt sterkt for tiden og hadde vært beroligende og hatt litt "juksemat" stående, slik at jeg skal greie å slappa av de par timene. Har forsøkt å "ta meg fri" noen ganger og da har jeg pumpet meg på forhånd slik at vi hadde noe å gå på mens jeg var borte. Men synes det er et pes, og hun trenger som regel den melken jeg har............Så hva var det jeg lurte på? Er det bare å kjøpe f.eks Nan og gi henne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA da, det er bare å kjøpe og gi. Er veldig ulikt hvor mye de små spiser i slengen, men der er det bare å prøve seg frem og lage mer om hele flaska går ned;)

Ps. Det er lov å tenke litt på seg selv og selvom man har blitt mamma;) Babyen har like godt av å være litt med pappaen sin mens mamma ladder bateriene sine litt;)

Skrevet

Jeg har gitt jenta mi tillegg tidligere. Da hun var 4 uker(nå er hun snart 9 uker) Jeg angrer på at jeg gjorde det. Hun fikk så vondt i magen. Så nå full ammer jeg. Men.. Du må gjøre som du føler for, det er du som veit best. Vil itilfelle anbefale å blande 1/2-1ts malt ekstrakt så hun ikke får mageproblemer!

Skrevet

Jeg ville forresten ikke pøsa på med mme. Jenta mi kunne spist hele tida hvis hun fikk. Det burde holde med 120-160ml, hvis hun orker såpass.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hvordan er det med smokk? Har babyen et stort matbehov eller et stort sugebehov?

Skrevet

Takk for svar alle sammen!! Siden j skrev innlegget har j faktisk vært og fått fotpleie! Gikk akkurat rent tidsmessig, men det er stressende.... Til Riga+hippiesnulla & piratspira; tror både mat og sugebehovet er stort. Hjelper til en viss grad med smokk. Føles som jeg har mange mange økedager på rad her, hun vil virkelig øke produksjonen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...