Gå til innhold

Facebook??? noken som har det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har det og kunne tenke seg og bli venner?? alltid kjekkt og bli kjennt me nye folk=)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sletta alt der inne jeg. følte meg ikke trygg..

Skrevet

Mhm:p

Men er mest på nettby da..

Uansett.. går under Gølin Arntsen på facebook og msloffen på nettby:p Er helt hekta på nettby egentlig.. vet ikke hvorfor,men men..

Skrevet

hjelper ikkje og slette noe på facebook...det som er lagra en gang er alltid lagra....sletta min profil for en stund tilbake,og så skulle ej opprette ny,og da kom gammleprofilen min oppigjenn...med andre ord,ej slapp og lage ny,for den var som sagt aldri sletta....litt spooky ja,enig i det,men e berre og ikkje legge ut det en ikkje vil skal komme ut,så går det bra=)

Snuppa&andre: hadde nettby eg og,og angra som pokker på at eg sletta den...grrr,sint på meg sjøl...hehe....eg og blei heeeilt hekta

prøve og finne deg på facebook eg da=)

Skrevet

Hehe.Er jo artig å holde på med sånt om dagene.Har ikke jobb,så er jo greit å sitte her av og til da:p

Såg at du også kjenner Monica:) hehe.Artig:)

Skrevet

Ja,grei måte og ha kontakt me folk som man ellers ser lite av.... nei,har ingen jobb eg heller,akkurat flytta til skøye,så det blir en del data ja=)

Monica ja=)) var en del sammen me ho før...så flytta jo ho til byen da....

men ej lure faktisk på om ikkje du budde på hybel la me bestevdenninda mi i ørsta ej....stine moltu??? eller??

Skrevet

Hehe.Ja,men det er jo artig og holde på med dataen av og til også.Kjenner heller ikke så mange her ute enda,men blir vel:p

Hehe.Var sammens med en kollega av min kjære ho:p Og var en god veninne av lille broren min:p

Bodde ikke sammens med henne,men gikk i samme klasse:p Kjekk jente,men hadde vel litt problemer på den tiden:/ Har ikke hørt noe mer fra henne siden vi gikk skole.Og det var jo litt synd:/

Hvordan går det med henne da?

Skrevet

svarte deg på facebook eg no....hehe

Skrevet

Heia! Er på facebook, men ikkje lyst å legge ut fullt navn her inne :) Du kan sende mej PM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...