Gå til innhold

Hvordan ligger dere an på sparkeskjemaet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som teller?

Det går veldig greit for meg; 0-5 min hver dag, nesten. Når han er rolig ligger jeg på 6-10 :) Har nok funnet min og babyens gunstigste periode på døgnet :)

Nå har jeg bare talt en ukes tid men :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når bør man begynne å telle dette igjen?

Skrevet

Hva mener dere med sparkeskjema??? Er det bare jeg som ikke har fulgt med i timen her? Er 33 uker nå....

Skrevet

Det er vel bare vi som er med i Mor og barnundersøkelsen som får utdelt skjema automatisk, ellers er det jo for spesielt interesserte :)

Skrevet

Okay!

Er i uke 32 og babyen har sine rutiner, den sparker hele tiden! :0)

Skjønner at det er viktig å følge med om den endrer mønster.

Skriver svangerskapsdagbok og det er en fin ting mtp å beskrive utvilkling til både jeg og lillegutten min.. :0)

Skal få meg et slikt skjema..

Skrevet

har aldri hørt om noe sparke skjema... Hvor skal vi få det hen? Men han er veldig aktiv da så tror ikke det trengs...

Er uke 35 her...

Skrevet

snik titter her inne jeg......skal over om en drøy uke først.

Søk opp "tell trivselen" så finner dere skjema :)

Skrevet

Hm. Jeg er med på den undersøkelsen, men har ikke mottatt noe skjema som jeg kan huske? (Er i 35. uke.)

Skrevet

vi fikk sparkeskjemaet etter ultralyd.. men det ligger ubrukt hos meg, jeg er susete nok i hodet fra før.. klarer ikke følge med :D hehe.. men ungen sparker mye og ofte , og alt er bra :)

Skrevet

Jeg er også med i mbu men har heller ikke fått sparkeskjema

Skrevet

Unnskyld meg men det må være noe bare folk som er sykemeldte som har tid til. Jeg jobber fullt og har en unge å ta meg av når jeg kommer hjem, da blir det ikke tid til å tenke over slikt..........

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Ungen min sparker mesteparten av dagen (er student og sitter mye rolig både hjemme, på forelesningen og på jobben, så babyen er våken), har ikke hatt tid til å fylle ut sparkeskjema...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...