Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jepp som tittelen sier... Jeg har den siste uka blitt "ømm", eller hva jeg skal kalle det, utenpå musa (skambenet?). Kjenner det spesielt når jeg reiser meg fra sofaen, senga osv. Noen som har kjent dette? Hva er det? Takker for svar
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Sansynligvis er det det fremre festet på bekkenet ditt som løsner litt. Er meningen det:) Har det på samme måte, men litt bedre nå. Tror han har festet seg og dermed blir dte mer stabilt.
petite fleur Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jeg har vært øm i skambeinet nesten hele svangerskapet, det er en del av bekkenløsningen.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei HI men jeg hadde det også slik i starten av svangerskapet og er nok sikkert pga bekkenet ja. Det gikk hvertfall over etter en stund.. kjentes nesten ut som noen hadde sparket meg for jeg var så øm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå