Gå til innhold

Andre som fikk i Juni 2007 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fikk du og hvordan synes dere d går?

Har dere fler, jeg har ei jente på 6år fra før ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt! Jeg har også ei jente på seks fra før (hun hadde sin første skoledag i går:-) Lillebror ble født 14.juni (tre uker før termin) Alt går vel egentlig strålende, men hadde glemt hvor fort dagene går, og hvor lite tid man har til annet enn babykos. Ikke så mye rutiner enda, Han sover når det passer og henger ofte i puppen, men sånn skal det vel være...Går på lærerskolen, og forsøker å studere litt ved siden av, kan bli utfordrende nok. Du da?

Skrevet

Eg fekk chiquita 14. juni og det går betre no. Ho har vore veldig plaga med kolikk (skreik heile dagen anna enn når ho fekk pupp) men etter kiropraktorbehandling har ho vorte betre. Har liksom ikkje fått nyte det å vere nybakt mamma, det har vore fryktelig slitsomt fram til no. Men det er herleg no når ho er betre - og ho smiler og pludrar masse masse *smelte*

Skal også studere denne hausten, håper det skal gå bra, men det blir nok litt travelt!

Skrevet

Kan akkurat slenge meg på denne jeg også. Fikk tassen 30.juni. Skulle begynt på førskollærer jeg, men fikk beskjed om at det ikke var lov å ha med barn så da blir det værre. Får være hjemme å kose oss i år i stedet. Her går ting bra. Blir koseligere og koseligere for hver dag som går synes jeg. Han sover fint om natten og gråter ikke så mye lenger. Også har han jo begynt å smile da... sukk.. lille sjarmtrollet.

Skrevet

Jeg fikk Elias den 27 juni. Det går egentlig bra, men dagene kan være stressende.

Har en jente på 16 mndr fra før.

Skrevet

Min lille kom den 11.juni. Det var veldig slitsomt de første 14 dagene, han fikk ikke til å rape og hadde fryktelige luftsmerter. Men plutselig så det ut til at tarmsystemet begynte å fungere og alt var i orden. Etter de første to ukene var overstått så synes jeg det har gått mye bedre enn ventet. Nå har amminga gått seg til, og han sover godt både om natta og dagen.En blid og fornøyd unge, verdens beste:) Skulle selvfølgeli hatt mer avlastning fra pappan da, der synes jeg han er litt for lite flink til å se selv hva som bør gjøres, og han er snar med å rømme ut på kveldstid hvis den lille er surkete....

Skrevet

Heisann!

Jeg fikk en jente 8.juni. Var veldig sliten etter fødselen og slet lenge med såre brystvorter, men nå har det gått seg til og prinsessa har vært verdens snilleste hele tiden. Er mitt første barn, og må si at jeg elsker mammarollen! Er student, men skal ha permisjon ett år.

Skrevet

Fikk jente den 17. juni

Det har gått smertefritt til nå. Hun roter litt med søvn om dagen, men sover veldig godt om natten.

Smiler, ler og snakker hele dagen. De siste dagene har hun begynt å sikle veldig.

Skrevet

heisann! Vi fikk en gutt den 18 juni, 5 dager på "overtid". Har 2 fra før, en jente på snart 8 og en gutt på syv. De første 8 ukene var mini uheldigvis plaget med denne kolikken, skrek så å si hele dagen men sov heldigvis godt om nettene :) Prøvde både kiropraktor og naturmedisin uten at det hjalp noe mer enn ett par dager. Men da han var nesten 8 uker så slapp heldigvis kolikken taket så nu er det bare kos! Han er så smilende å blid og sover kjempegodt både på dagtid og om nettene. Har vært litt sutrete på kveldstid de siste dagene, men jeg har mine mistanker om at det er to tenner på vei ut :)

Skrevet

prinsesse Vilikke kom til verden "fort og gæli" den 22.juni

hatt litt innkjøringsproblemer med amming osv, men med mye snørr, tårer,flasker og litt fysioterapi, så gikk det plutselig.

ellers er hun en ganske rolig og harmonisk lita jente, syns jeg.

og gråter hun er det sjeldent lenge av gangen.

bortsett fra de siste dagene da.. jeg har nesten begynt å lure på om det er en tann eller to på vei, men er det ikke litt merkelig om de kommer i gommen oppe først?? og er det ikke litt VEL tidlig?

Skrevet

fikk snuppa her 05.06.07 :) og har en gutt som og har en litt morsom dato han ble født på 11.11.01

så han blir da seks i november og har første skoledag i morgen.

Her går det kjempebra lille prinsessa her er så snill som bare det. Den første mnd var det mye arbeid

og mange ganger opp om natten,

men det ser ut som vi har kommet inn i litt rutiner og og nå kjenner vi hverandre bedre :)

Skrevet

Fikk jenta mi 12 juni, 3 uker før termin. Det går bra, men mye skriking på ettermiddag/kvelds tid... :(

Skrevet

Fikk en jente 14.juni. Hun sover nesten ikke på dagen men heldigvis bra om natten. Men også her er det stadig gråtetokter med kolikk eller hva det er....Hun er BETYDELIG mer krevende enn sin 3 år eldre bror var på samme tid. Veldig mye lyd....!

Hadde jeg ikke sovet bra om natten så hadde jeg nok vært sliten, men det går jo greit likevel. Satser på at det avtar rundt 3 måneder.

Skrevet

Heihei

Fikk Linnea 10.juni:o)dagene her går kjempe fint nå.Tar puppen fint,sover godt og skriker lite.Har hatt 4 dager nå med våkennetter pga vondt,men var hos kiropraktorn igår og siden har hun vært fin igjen:o)takk og lov-forfærdelig når d står på!føler seg så fryktelig hjelpeløs.

Hun tok ikke puppen i begynnelsen,men fra hun ble 6 uker og utover så har hun endelig tatt puppen fint uten skjold og alt.herlig.

Er så spennende nå som hun er så våken og pratsom på dagen:)

Skrevet

Jeg fikk en gutt 11. juni og har en gutt på 2 år fra før.

Det går veldig bra med oss, synes alt er mye lettere denne gangen. Med førstemann var jo alt nytt, nå har vi mer erfaring og lillebror er også en veldig snill og rolig gutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...