snupp & mamma Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 klarte de å svelge det ned med en gang? gidde jenta mi det for første gang i dag. likte det kjempegodt, men klarte ikke å svelge det ned, bare la seg opp i ganen!
Brillemamma Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Kom veldig ofte utigjen husker jeg..etter at han hadde smattet litt på d:) Men det kommer seg etter hvert. Bare fortsett å gi brødskive hver dag,så svelger hun det til slutt. Er vel bare litt uvanlig konsistens.. Men du bør ha grovt brød,ikke lyst/fint,for det er vanskelig å svelle. Det bare hoper seg opp inni der..
St.Sunniva Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Du bør ha litt grovt brød ja...men heller ikke for grovt. Jeg bruker speltbrødet fra Bakers til snuppa her,og det går ned på høykant. Se også etter på brødet du kjøper at det ikke er sirup i det, for det kan gjøre det enda seigere når det blir bløtet opp i munnen.
snupp & mamma Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 okey takk for tipsene! gidde henne grovbrød, men det var med sirup da. hs nevte at kneipbrød var bra så jeg får prøve det:)
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 ett lite tips til: legg påleggs-siden ned mot tungen. leverpostei ol. har lett for å klistre seg fast i ganen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå