JANUAR GLEDE Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg lå i sofaen etter en lang dag med studie. Og der hadde min lille overaskelse for meg. Fra å ikke kjent noe særlig liv pga fremliggende morkake til det var full fest inatt. Hun sparket, slik at jeg kunne se bevegelsene fra mage overflaten=) Det var herlig, nå gleder jeg meg til å komme hjem igjen og håpentligvis får jeg oppleve det igjen;)
januarbaby+maibaby Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 hvor langt er du på vei? Var på Ul idag jeg, og hun sa at morkaken lå foran mot magen... vil kjenne liv snart jeg og! Er 18+1
JANUAR GLEDE Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 Jeg er akkuratt 20 uker idag. Jeg var lite tålmodig, fordi jeg er erfaren og vet hva det innebærer å få kjent livstegn. Det er fantastisk opplevelse;) Derfor var jeg deppet å ikke få kjenne liv, syntes det var rett og slett skjedelig. Jeg var på ult. 2 ganger pga dette. Jeg var ganske beskymret for barnet=o Gled deg til det;)
camosilla Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg er 19 uker i dag og kjennte liv for ca en uke siden. Flere dagers opphold, men nå om dagen kjenner jeg han sparker flere ganger om dagen:) Moro!!
tudeluuu Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Så koselig! Jeg er 15+4 og kjente også første skikkelige spark i går.. hehe.. nurket mitt er ikke stort nok enda til at jeg kan se romsteringen på utsiden, men det kommer nok snart =)
M*A*S*H* Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Grattis:-) Gleder meg til det blir min tur også. "dumme" morkaka som ligger foran. Uke 18 + litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå