¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Er de bare mæ, eller e de myye mas om dette med å vise skuffelse om hvilket kjønn du tilfeldigvis har i magen?? Skjønne faktisk ikkje så mye av det, for de eneste gangene æ høre om dette er når det er noen klager over at det er ¨så mye klaging...? Æ gjør vel i teorien det samme no (hehe)..... Kan vi ikkje legge denne unødvendige diskusjonen død en gang for alle??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå