Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Noen som vil være med? Skal vi gjøre hva vi kan for å få 2.tri til å bli en kjempe koselig plass igjen?? Det har jo vært litt knuffing i det siste... Men skal vi alle begrave stridsøksen? Svare på de innleggene hvor vi har noe positivt eller fornuftig å svare, og de andre lar vi være? Så er vi hyggelige og greie mot alle? (de som måtte irritere oss, overser vi) Støtter hverandre, og godtar hverandre for de vi er? Og så kan alle bli gode venner?? Også kjefter vi ikke på at noen legger inn et innlegg som man syns ligger feil eller er upassende, hopp over de da bare.. Syns det er så trist at folk forlater oss her inne fordi det har vært mye styr i et siste.. Noen som blir med?
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg tror iallefall at vi bare må overse anonym. Kjempe leit at noen bruker anonymknappen som en mulighet til å være ufin og lage sårende kommentarer. Men på en annen side, så må vi tåle at vi har forskjellige meninger også. I barnehagen har man jo inne og ute stemme, her har man BIM stemme. Dvs. at man støtter og godtar hverandre for de vi er (som du sa)
Labambie Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jeg signerer! Alle som bare vil krangle kan jo gå på kranglesiden.. *ss*
MC81 Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Vi som er her må være enige om at vi skal støtte hverandre her inne. Er det et innlegg man ikke liker så enten la vær og gå inn på det eller la vær å svar! Skal ikke være slik at folk skal kvie seg for å skrive andre ting enn bare morsomme innlegg som man vet alle vil like!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 Jeg støtter denne.. Jeg er helt for at man ikke skal slenge dritt til hverandre - det bør vi klare, men jeg mener og at vi må tåle at vi har ulike meninger om ting og tang. Jeg synes det er synd at det ikke er mulig å ha en saklig diskusjon her, uten at den skal snus til drittslenging, for en diskusjon har i bunn og grunn ikke noe med krangling å gjøre - man kan være uenige og samtidig gode venner Men pytt pytt - det er jo for det meste bare flotte folk her, og jeg skal gjøre mitt for å holde på den gode stemningen som det for det meste er her inne
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 21. august 2007 #12 Skrevet 21. august 2007 Signerer jeg snuppa mi =)
mimmitiltre Skrevet 21. august 2007 #13 Skrevet 21. august 2007 helt enig!! er viktig vi foeler vi kan spoerre hverandre om alt mulig uten aa grue seg over hva som er et 'rette eller galt" spoersmaal!! alt burde godtas av spoersmaal, men bare snille og greie svar i retur ! ! alle maa jo faa ha sin mening, men hvis det bare er drittslenging kan de gaa paa kranglesiden. Vi maa huske paa at vi alle er saarbare i vaar situasjon, og kommer jo nettopp inn paa disse sidene for aa soeke stoette, vi kanskje har vanskelig for aa finne andre steder:) ja, det er mine tanker ihvetfall:)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 21. august 2007 #17 Skrevet 21. august 2007 signerer så absolutt denne jeg også,la oss få en slutt på denne kranglingen her å lage denne plassen om til en mega kjekk plass:)
Gjest Skrevet 21. august 2007 #18 Skrevet 21. august 2007 Melder meg helt klart på her! La oss ha det gøy med babyene våre, jenter! Håper alle får en fin tid framover! Flott initiativ, Queen!
el destino Skrevet 21. august 2007 #20 Skrevet 21. august 2007 Godt og se litt positivitet. Har blitt helt "redd" de siste dagene, sitter i Spania og undrer hva det er som skjer med folk. Men nå ser det kanskje ut til det blir litt bedre. Sender litt sol og varme herifra:-) Og gleder meg til norske tempraturer om 5 uker!!!!
twoboys & a girl Skrevet 21. august 2007 #21 Skrevet 21. august 2007 Helt enig med Pelin m pusling i magen
M*A*S*H* Skrevet 21. august 2007 #22 Skrevet 21. august 2007 Takker for sola - den kom i dag:-) I går fyra jeg i vedovnen så det trengtes:-) Og YES til god stemning og ikke noe diskriminering her inne:-)
Athene75 Skrevet 21. august 2007 #23 Skrevet 21. august 2007 Er jo helt ny her idag jeg, men signerer likevel på dette. Vil det skal være god stemning her inne på 2 trimester ja :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 21. august 2007 Ser med glede at det begynner å bli mange på denne listen. =) Kjempe flott!! Så egentlig så er vi en kjempe kjekk gjeng. :) Mange klemmer til dere alle!! Også er det bare å fortsette å skrive seg på. Målet må vel være at alle brukerene av 2.tri skriver seg på vel? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå