Gå til innhold

merkelig besøk hos hs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på 3 mnd kontroll og veksinering i dag.

der veide og målte vi....joa jenta mi er stor og legger på seg myyye....600g på 14 dager.....fikk faktisk beskjed om at hun skulle få mindre pupp! trodde ikke det gikk ann jeg. jenta her er sulten hele tiden! je gprøvde å si at når det var gått 2 timer og hun fkk puppen så hører jeg melka plaske ned i magen...alltså det er tomt!! men hun men te atte jo hun er nok sutrete fordi hun er så full imagen! jenta mi er ikke sutrete!! sa jo alldrig det jeg! sa bare at hun ga tegn til å ville ha mat....

hmmm rare greier.....lille klumpen min er jo bare glad i mat :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, trodde det var sånn at de små skulle få så mye de ville og så ofte de ville? Selvregulering. Hørtes rart ut ja... Det sies jo at fullammede babyer ikke kan bli overvektige. Hadde det vært meg hadde jeg gitt blaffen i det HS sa! Gi pupp når jenta di vil ha du ;-)

Skrevet

Signerer på det Mamma'n til snuppa sier. Fullammede babyer kan ikke bli overvektige :)

Skrevet

Nei, vettu hva! Det var ei merkelig hs! Gi nå ungen mat når h*n vil du! Det gjør jeg, selv om snuppa er 5 mnd:) ikke vits i med no slankehysteri på de små sier nå jeg, og så holder de på varmen når vinteren kommer! ;o)

Skrevet

huffja, jeg klarer i allefall ikke å la snuppa gråte fordi hun er sulten!

Skrevet

Den nydelige lille gutten min har også lagt på seg mye i perioder. Da han var puppegal som værst gikk han opp 900 gram på to uker. Likevel har hs aldri sagt noe om å gi mindre pupp, helsesøstra bare spurte om han var plaget med magen og da jeg sa det ikke var et problem sa hun det bare var å amme :) Ikke alle helsesøstre har forstått det der med statistikk tenker jeg. De blir vel litt stressa hvis barnet avviker litt i fra midtlinjen i kurven. Men det er jo faktisk store slingringsmonn på begge sider for hva som er normalt! La barnet ditt få den puppen du vil ha sier nå jeg, snart roer det seg tenker jeg :)

Skrevet

Jeg fikk faktisk samme beskjed på 3 mnd kontrollen.... :(

Skrevet

Jenta mi legger også godt på seg, men barnelegen sa at det ikke gjorde noe som helst siden jeg fullammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...