Gå til innhold

sirkus med to -åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å dra på sirkus med jenta mi som nettopp har blitt to år. Er det for tidlig? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er for tidlig. Jeg hadde med meg jenta mi på 2 år og 8 måneder her om dagen,og ho var veldig skeptisk. Mye høye lyder, klovner som datt og slo seg (skjønte ikke at det var på tull) ble rastløs, og gråt innimellom. Jeg angrer på at jeg tok henne med.. Pluss at jeg satt med en vondt klump i halsene da, under hele showet. Tenker på de stakkars dyrene, men det er en annen sak:|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...