Nickeguri Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Vurderer å dra på sirkus med jenta mi som nettopp har blitt to år. Er det for tidlig? Noen med erfaringer?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg synes det er for tidlig. Jeg hadde med meg jenta mi på 2 år og 8 måneder her om dagen,og ho var veldig skeptisk. Mye høye lyder, klovner som datt og slo seg (skjønte ikke at det var på tull) ble rastløs, og gråt innimellom. Jeg angrer på at jeg tok henne med.. Pluss at jeg satt med en vondt klump i halsene da, under hele showet. Tenker på de stakkars dyrene, men det er en annen sak:|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå